pátek 25. prosince 2015

Loki/ Bucky 10. kapitola

   Tak jo,
tvrdila jsem, že další povídku přidám až po vánočních svátcích, ale když já ji už mám předepsanou dlouho dopředu a to se mi nelíbí, takže ji přidávám už teď. :)
Jinak jsem napsala jednorázovku s úplně novým párem, tak tu přidám příště.
Musím se pochlubit, dostala jsem figurku Thora a nemůžu se jí nabažit. Problémem ovšem je, že neustále ztrácím Mjollnir.
Užijte si kapču. 
(Ta bitva už mě nebavila, tak jsem ji utla.)
Maya




   Barnes zaúpěl a zamrkal. Už dávno tu bolest nevnímal, byl úplně mimo, ale jakmile se pohnul, ozvalo se to znovu. Lokiho konejšivé doteky sotva vnímal.
   "Bucky, musím tě odsud dostat," řekl mu bůh. Voják otevřel ústa, ale nevyšel z nich žádný hlas, pouze tiše zachraptěl.
   "Pst, něco zkusím," upozornil ho Loki. Jeho hlavu si položil na stehno, aby ji nemusel stále nadzvedávat, a levou ruku zlehka položil na mokrou látku ovázanou kolem jeho břicha. Kvůli červené barvě, nebylo moc poznat, nakolik je nasáklá krví, ale bůh to tušil. Jeho kůže chytla modrý odstín, začal ránu jemně chladit. Bucky ho sledoval a ze všech sil se snažil udržet oči otevřené a mozek při smyslech.
   Když bylo zranění trochu zchladlé, svou magií se snažil zastavit krvácení. Naneštěstí byl už vyčerpaný. Pak ale začal voják znovu vnímat bolest a hlasitě zakňučel. Skousl si ret, zaklonil hlavu dozadu a zničeně zavřel víčka.
   "Nenene! Musíš zůstat vzhůru, slyšíš mě? Vydrž! Teď to nesmíš vzdát," křičel na něj a samotnému mu ze zoufalosti vyhrkly slzy.
...
   "Haló? Slyší mě někdo?"
   "Agentko Romanovová, kde se nacházíte?" zeptal se Thor, když uslyšel ženský hlas z komunikátoru a Steve mezitím hlídal okolí.
   "Těžko říct," zněla odpověď. "Vypadá to tu všude stejně."
   "Potřebujeme okamžitou pomoc! Barnes je těžce raněn, můj bratr je u něj, avšak Anthony zůstal s doktorem Bannerem, který na tom také není dobře.
   Na druhé straně bylo ticho.
   "Thore, někdo jde," zašeptal kapitán a oba se skrčili za stolem. Teď nemohli vyvolat rozruch, museli pouze pohlídat ty dva vedle bez toho, aby je nějak ohrozili.
   Do místnosti vešel muž s jizvou a hordou svých poskoků.
   "Najděte je a zabijte! Všechny, bez vyjímky, okamžitě!" Zuřil vzteky a po svém rozkazu zmizel. Steve kývl na svého společníka. Nebyla jiná možnost, museli se zbavit téhle vetřelské skupinky, než objeví jejich raněného.
...
   "Ztratila jsem kontakt," oznámila Black Widow Clintovi.
   "Zkusíme je najít," řekl jen.
   A situace se opakovala. Boj. Odpočinek. Hledání. A zase znova.
   Natashu trefili do levé ruky a to jim trochu ztížilo situaci. Držela se však jako vždy statečně, ale  Barton o ni měl strach. Dostali se k dalším počítačům, které nebyly hlídané. Nat začala rozlušťovat kód, aby získali nějaké jejich informace, když uslyšeli tichý vzlyk.
   Hawkeye šel po zvuku a našel na zemi sedící zničenou agentku Hillovou. Tupě zírala uslzenýma očima před sebe a mumlala nesmyslné věci. Clint si k ní poklekl a vzal ji za ruku.
   "Mario, jste v pořádku?" vyděšeně naň vzhlédla, ústa i oči dokořán.
   "Je mrtvý," špitla a dala se znovu do pláče.
...
   "Eh- Lo- ki... Lo- ki!" Bucky právě zase úplně vnímal všechny smysly a hlavně tu příšernou bolest.
   "Ještě chvíli vydrž," mumlal bůh a snažil se ze všech sil soustředit na zmírnění zranění.
   Loki myslel, že omdlí. Už mu docházela síla, ale dokud ještě mohl, tak nepřestával a nechal svou magii proudit jeho tělem.
   "U- už je t- to lepší," dostal ze sebe voják, byl celý zpocený, klepal se, ale pokusil se o vděčný úsměv. Nějak mu to nešlo, stejně jako vyčerpanému bohu chaosu.
   "Zastavil jsem krvácení a ránu z části znecitlivěl. Pokud tě do ní něco neudeří nebo tě nepostřelí, můžeme se teoreticky dostat ven." Bucky kývl na znamení pochopení a za jeho pomoci se pokoušel zvednout.
...
   "Je v šoku," řekla Natasha při pohledu na Hillovou.
   "Zabili... Nicka... On... je mrtvý," stále zírala před sebe, slzy jí proudem tekly po tvářích a celá se třásla.
   "Musíme se odsud už, sakra, všichni dostat," zaúpěl Clint a opatrně vzal ženu do náruče. "Nat, potřebuju, abys mi kryla záda... Nat?" Spatřil ji, jak zarývá pohled do podlahy a lesknou se jí oči.
   "Ty to zvládneš, musíš být silná. Přesně takovou by tě teď Fury chtěl mít, rozumíš?"
   Podívala se na něj skelným pohledem a přikývla. Agentka schoulená v Bartonově náručí zakňučela, Tasha sáhla pro zbraň a vyrazili.
...
   Kapitán bez svého štítu používal zbraně, které našli. Novou vlnu velmi rychle smetli, hlavně tedy za pomoci Mjollniru.
   "Já jdu najít jejich velitele, už je na čase to ukončit. A ty běž za bratrem a Buckym," rozhodl Steve. "Hledejte východ a já hned, jak najdu ostatní, vás kontaktuju, pokud to bude možné."
   "Steve, nechci tě nechat jít samotného," špitl Thor jako starostlivá matka.
   "Thore, já to zvládnu, musíme se rozdělit. To donutilo Steva Rogerse se v této mizerné situaci pousmát. Nebyl čas na žádné citové výlevy, ale zároveň nebyl čas ani na dlouhé přemýšlení. Proto Steve neváhal.
   Okamžitě překonal tu malou vzdálenost mezi nimi, odhrnul Thorovi z obličeje zpocené vlasy a krátce ho políbil. O pár centimetrů couvl a překvapeně přejel prsty po dlouhé čerstvé ráně na přítelově tváři. Hromovládce si ho ale ihned přitáhl zpátky a polibek mu nedočkavě opětoval.
   Bez toho, aby někdo z nich něco řekl, se na sebe jen podívali a rozběhli se plnit své úkoly, každý jiným směrem.
   Thor doběhl k místu, kde zrovna Loki odváděl Buckyho. Ten byl v malátném stavu, vrávoral, omdléval a bůh ho sotva udržel na nohách. Stěží to sám ustál, se zraněným vojákem po boku to bylo daleko horší. Kdyby tu byl Tony, poznamenal by něco o divoké noci, protože to vážně vypadalo, jako pochod dvou opilců z pařby.
   Pak se znovu spustila palba.
   Thor se s bojovým výkřikem rozběhl proti nim a druhý bůh bránil Barnese vlastním tělem. Naštěstí díky Thorovi, moc ran nekoupil. Odtáhl ho za roh, kde ho na chvíli odložil na zem, aby si odpočinuli. Čekal na svého bratra, než mu přijde na pomoc.
   "U- mí- rám..." zachraptěl Bucky.
   "Ne, Bucky! Ty budeš žít," přikazoval mu Loki. "My tě potřebujeme, ty můj vojáčku... Já tě potřebuji, tak mi, prosím, neumírej." Měl co dělat, aby jeho i sebe udržel při smyslech a aby se samou zoufalostí nezhroutil.
   "Lo- ki..."
   "Bucky... Bucky můj," zafňukal, odhrnul mu vlasy z očí, aby mohl pohlédnout do tmavomodrých kukadel, který ho tak strašně moc fascinovala a dodávala mu sílu a políbil ho na zpocené čelo.
   "Co mi chceš říct, Bucky, pověz," vyděšeně.
   "A- si tě mi- lu- ju."
   "I já tebe." Nezvládl to a z očí mu opět vyhrkly slzy. Opatrně se natiskl k němu, aby mohl cítil teplo, vycházející z jeho těla.
   "Vydrž, vydrž," mumlal stále dokola jedno slovo, než konečně dorazil Thor a převzal Barnese do náruče.
...
   Když nabral Iron man dost sil, přehodil si malátného Bruce přes rameno a nastavil repulzory na nejvyšší výkon. Prorazil tak zeď a každého, kdo se mu vpletl do cesty.
   "Parchanti! S mým doktůrkem žádný svinstva provádět nebudete," pronesl skrz zuby do prázdné chodby.
   Bolehlav ho úplně přešel a celý mozek zaplavil vztek. Na Hulka tu všichni spoléhali a teď ho odsud kvůli nějakým idotům musel tahat ven!
...
   Jsme venku, slyší mě někdo?" Natasha se snažila s někým spojit a zároveň Clintovi s Hillovou razila cestu ven.
   "Thore?"
   "Agentko?"
   "To jsem ráda, že tě slyším. Už jsem s Clintem a Hillovou venku. Jak jste na tom vy?"
   "Myslím, že se také blížíme k východu... Loki, pozor!" zakřičel a spojení se přerušilo.
...
   "Ale, ale, kapitáne, proč jste nezůstal tam, kde jsem vás zanechal? Měl jsem pro vás překvapení."
   "Dost s těmihle kecy! Kdo jste?"
   "Chlapečku," zasmál se muž. "Já nikam neodešel. Byl jsem tu už při tvé minulé návštěvě Hydry. Znovu jsem ji vzkřísil, probral k životu a... Koneckonců, tohle je tvůj dárek," ukázal na jizvu.
   Steve na něj jen zíral.
   "Ale jistě, že si nepamatuješ. Byl jsem jen bezvýznamný úředník, ale teď," ušklíbl se. "Teď vstoupím do dějin jako ten, kdo zničil Avengers."
   Natáhl se pro svou zbraň, ale kapitán byl rychlejší a střelil ho do paže. Muž sebou za vyjeknutí cukl a pustil pistoli. Steve ho chytil pod krkem a třísknul s ním o stůl. Tahle hra už ho přestávala pomalu bavit.
   "Sbohem, kapitáne," zasalutoval nepřítel v rámci možností. Pak sáhl po malém ovladači a než ho stačil Rogers zarazit, zmáčkl jediné tlačítko, co na něm bylo. Celý komplex zapípal a ozval se robotický hlas: "Do kompletní samodestrukce zbývá 5 minut. Spouštím odpočet."
   "Uvidíme se v příštím životě," zamumlal ještě muž, než se ze stolu sesunul na zem. Steve už ho ale neslyšel, protože se okamžitě rozběhl ostatní najít.
 ...
   Loki hlídal prostor, aby mohl Thor s Buckym projít. Všiml si však velké skupinky nepřátelských agentů za rohem a tak svého bratra zarazil. Tohle sám nemohl zvládnout!
   "Loki, pozor," zakřičel hromovládce, když se bůh plížil blíže k nepřátelům a ti ho zahlédli. Spustila se palba a bůh dopadl na zem. Thor ale nestačil ani znovu zopakovat jeho jméno a Loki se objevil za nimi, iluze ze země zmizela a sprškou své magie agenty okamžitě srazil.
   Pokynul blonďákovi, aby šli dál. Byl však bledější než obvykle, už byl vážně na pokraji sil.
   V tu chvíli se ozvalo hlášení o odpočtu. Byli chvíli mimo, než jim došlo, co přesně to znamená. Museli pryč, teď už vážně.
   "Přivolám Mjollnir a můžu se s Barnesem dostat ven stropem," řekl Thor, ale Laufeyson mu to okamžitě vyvrátil.
   "Ublížíš mu, nemůžeš tamtudy jen tak prorazit," okřikl ho a to už je doběhl Steve. Byl zpocený, rozcuchaný, ale nevýslovně vděčný, že je našel.
   Bucky v bohově náručí měl pevně sevřená víčka, rty zkřivené v bolestivé grimase a celkově se nehýbal, až na mírně se zvedající hrudník v ne moc pravidelném tempu.
   "Zbývají 4 minuty," upozornil je hlas.
   "Tudy," ukázal Steve a rozešli se tím směrem. Najednou se vedle nich zhroutila zeď a když se oblak prachu trochu rozestoupil, odhalil tak Iron mana s Brucem.
   "Počkat, to moc nevypadá jako venek. Jsme furt v tý zasraný budově," neodpustil si Tony. Rogers mu přiběhl na pomoc s Bannerem.
   "Zbývají 3 minuty."
   "Rychle, není času nazbyt," zahřměl Thor.
   "Tony, nešlo by to nějak zastavit... ten výbuch? Je tu spousta nevinných lidí, co jen skončili na špatné straně," pravil Steve, když všichni společně probíhali zdánlivě nekonečným labyrintem.
   "A ty máš čas proběhnout celou budovou a zeptat se, kdo je hodnej a kdo je hajzl? Zastavit by to šlo jen z centrálního počítače... A ne, nemám tušení, kde je!" Zbořil stěnu, která se jim připletla do cesty a pokračovali v běhu.
   "Zbývají 2 minuty."
   "Tohle je život, kapitáne. Nemůžeš vždycky pomoct všem."
   Zdi se bortily, budova se otřásala v základech, všude bylo plno mrtvých, raněných, ale Stark měl pravdu... Nemohli jim pomoct. Právě teď jim dva přátelé pomalu umírali a oni to budou mít sečtené také, pokud už, sakra, nenajdou východ!
   "Zbývá jedna minuta do konečného výbuchu."
   "Loki, počkej," zakřičel Thor. Zničeně položil Buckyho na zem a druhý bůh k němu okamžitě poklekl.
   "Již nezbývá čas, musíme podstoupit to riziko a zkusit to vrchem," oznámil Lokimu a přivolal Mjollnir. Poté si vzal znovu vojáka do náruče a ještě potřeboval někoho, aby kryl Buckymu v bezvědomí hlavu, aby ho neztratili úplně.
   "Vem kapitána, já půjdu s Anthonym," zamumlal Loki. Naposledy zkontroloval Barnese a doběhl Iron mana. Steve se přitiskl k Thorovi a podržel kamarádovo bezvládné tělo u sebe. Hromovládce roztočil kladivo a vyrazili skrz strop ven. Jenže byl už dost unavený a když kousek poodletěli, zhroutili se k zemi. Thor udělal podivný kotrmelec, aby těm dvěma neublížil.
...
   Mezitím dohnal bůh chaosu Tonyho s Brucem a řekl mu, že musí vyletět.
  "Děláš si prdel? Mám energii na 4%, což je ještě k tomu jen odhadem, páč Jarvis se neozývá. Stěží bych dostal ven sebe," zaječel hystericky.
   "Má magie je již také značně omezena, ale možná..."
...
   "Jste v pořádku?" Přiběhla k nim Natasha.
   "Musíme ho okamžitě dostat do nemocnice," ukázal udýchaný Steve na nehybného Buckyho.
   A pak se ozval mohutný výbuch. Na tuhle vzdálenost je jen ofoukla tlaková vlna a šedivý prach jim zakalil výhled. Ať už Fury měl s tímto komplexem jakékoliv plány, nyní už je vše zničeno, není zde nic, co by mohlo tuhle explozi přestát.
   "Kde... Kde jsou ostatní?" vydechla Black Widow.
   Bylo už ticho. Všichni zírali na tu spoušť, kterou rozplývající se dým odhaloval. Zbyly jen sutě, obrovské kusy, které ještě před chvíli tvořily majestátnou budovu a... nikde nikdo.
   Thor poklekl zpět na kolena a tvář si schoval do dlaní. Celý se třásl, když ho vyděšený Steve konejšivě objal.
   A najednou uslyšeli hlasy.
   "Tak už mě pusť, barbare," zavrčel bůh lsti a pak dopadl ne moc elegantně na trávník. Iron man přistál docela obstojně a Bruce položil vedle něj.
   "Ještě si stěžuj, že jsem ti zachránil krk," pronesl směrem k nespokojenému Lokimu.
   "Beze mne by jsi se ani ty nedostal ven. A ke všemu já bych ani zemřít nemohl," řekl jen nakvašeně, než se na něj Thor nadšeně vrhnul a tisknul ho k sobě.
   "Bruce... Bucky!" dostala ze sebe Tasha, která nějak nechápala, co všechno oni vlastně řeší.
   Oba je popadli a společně doklopýtali k helikariéře, kde stál Clint a snažil se dovnitř nastrkat i Hillovou.
   Loki u sebe křečovitě Buckyho svíral, odmítal ho teď svěřit někomu jinému. Vzhlédl k obloze. Západ slunce okolí zbarvoval do oranžova a probouzel v každém ty nejsilnější emoce. Černovlásek jen z celého srdce doufal, že to není vojáčkův poslední.
   V helikariéře je položili na lůžka, Tony se chopil řízení a pár zbylých agentů S.H.I.E.L.D.u začalo obskakovat zraněné.
   Loki se od svého milého doslova ani nehnul, přesvědčil ostatní, že jeho zranění se už hojí a zůstal u něj celou dobu, co mu převazovali ránu a měnili obklady. Propaloval všechny podezíravými pohledy.
   Natasha hlídala Bruce. Měli sebou dost přístrojů, aby se jim podařilo analyzovat látku, kterou mu píchli do těla, kvůli které se neproměňoval. Dali mu něco na horečku.
   Steve se unaveně opíral zády o Thora se zavřenýma očima. Byl moc vděčný, že je tu s ním. Nemusel nic říkat, jen si užíval toho, že je tu v bezpečí.
   Nemocnice již byla na dosah. Už to bylo za nimi!

4 komentáře:

  1. Četla jsem na mobilu, ale přes ten jsou nějaký problémy s komentováním, tak teď zpětně :D
    Jen jsem totiž chtěla vyjádřit že tenhle příběh stále zbožňuju a potřebuju nový díly :3 Jsem ráda že se dostali ven, hrozně se mi líbí jak mimo winterfrost je tam zapletený i thundershield a hrozně shippuju i Stanner!! :DD (A Clintasha, to je snad jasný :D) Prostě v tom úplně vidim čtyři moje oblíbený pairingy a hrozně se mi to líbí, protože se aspoň nemusim patlat ve svejch Stucky a Stony feels, který střídavě pláčou, podle toho kterej pár je zrovna upřednostňovanej :D
    Hrozně super příběh a těším se na další díl ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Mimochodem, závidím ti figurku Thora :D (Taky se musím pochlubit, já sama sobě nadělila k Vánocům takovou tu pop! figurku, Lokiho s kývací hlavičkou :DD Zbožňuju ho :D))

      Vymazat
    2. Nejprve ti chci poděkovat za tvé komentáře, moc mě to vždycky potěší. Původně tam měl být jen ten jeden pár, jen se to jaksi zamotalo a postupně při psaní vyvíjelo, že to nakonec dopadlo takhle :D
      A ještě... Tak nějak jsem chytla strašnej záchvat smíchu při představě Lokiho s kývací hlavičkou. :D
      Maya

      Vymazat
    3. Jo, já si původně myslela, že je ta figurka normální, ale pak když jsem zjistila, že umí kývat... :D Chudáci moje spolužačky, protože pak následoval asi týden, kdy jsem ho nosila do školy a na všechno odpovídala pomocí Lokiho, který buď kýval, nebo vrtěl hlavou :D Až ty prázdniny je zachránili :D Před rodinou se bohužel musím krotit, moje sestra si myslí že Loki je ta největší svině co může existovat a teď se na mě dívá skrz prsty jen proto, že jsem řekla že chápu proč se choval tak jak se choval :D

      Vymazat