úterý 13. října 2015

Loki/ Bucky 2. kapitola

   "Kamery byly v noci na chvíli vypnuty," oznámil ostatním Nicky Fury a všechny jejich pohledy se okamžitě stočily na Lokiho, který jen pokrčil rameny.
   "Všichni jistě tušíte, že tohle nemám zapotřebí," pronesl klidně. Thor na to mírně přikývl, ale Steve z boha lsti nespustil oči. Byl to jeden z těch jeho zamyšlených pohledů, při kterém krčil obočí a nervózně špulil rty. Loki se naň pouze ušklíbl.
   Po hodině si kapitán vyžádal návštěvu Buckyho. Došel za ním, posadil se na židli a snažil se z jeho obličeje vyčíst nějakou emoci.
   "Bucky... příteli, nechci tě k ničemu nutit.Chci jenom, abys mě vyslech, nic víc. Prosím." Jeho hlas zněl zoufale.
   Voják v cele chodil z jedné strany na druhou, potom se otočil a podíval se Stevovi do očí.
   "Mluv."
   Na obrazovku kamery zíralo několik páru vytřeštěných očí. Chvíli bylo ticho, které se dalo označit za hrobové a taky děsivé. Bůh lsti se sám pro sebe usmál.
   "Ehm... dobře."
...
   Po hodinovém monologu Steva Rogerse se dotyčný odmlučel. Pověděl mu všechno o jeho původu, jejich přátelství i nedobrovolném rozdělení. Zimní voják teď seděl a zamyšleně zíral do zdi. V jiné části základny většina lidí chroupala popcorn a s napětím sledovala obrazovku.
   Čekalo se jen na Buckyho reakci.
   Bylo ticho a dusno.
   "Dobře, co přesně můžu udělat pro to, abyste mě pustili ven?" zeptal se Bucky, stále hypnotizujíc zeď.
   "Chceš spolupracovat?"
   "Chci ven."
   "Bucky..."
   Do místnosti k nim vstoupil Fury. Postavil se naproti obviněnému.
   "Stačí, když nám poskytnete vše, co víte o společnosti Hydra. Její plány, záměry, shromažděné informace o nás a všechny její sídla a polohy."
   Barnes přemýšlivě kroutil hlavou, než zvedl opět pohled. Vzhlédl ke kameře, potom k řediteli S.H.I.E.L.D.u.
   "Víte, doufám, že se vám Hydru nikdy zcela zrušit nepodaří."
   "Víte, doufám, že byste nás neměl podceňovat," otočil se na něj Fury. Kapitán to celé pozoroval a nervózně poposedával.
   "Pak mě pustíte."
   "Budeme o tom uvažovat."
   "To mi nestačí."
   "Ani já nemám takovou moc, abych vás mohl zbavit všech obvinění. Uvědomte si, že..."
   "Myslel jsem, že vás nemám podceňovat," přerušil ho voják.
   V tu chvíli se Loki ušklíbl. Přesně tohle by řekl on. Začal uvažovat, že v něm možná opravdu něco je...
   "Udělám, co bude v mých silách," řekl Fury tím svým nebarevným nudným hlasem. Winter soldier kývl.
   "Řeknu vám, co vím."

2 komentáře:

  1. Ohh, zajímalo mě jak tyhle dva dáš k sobě :3 Je to super! He he, těším se na další díl ^.^

    OdpovědětVymazat
  2. Je to takové zvláštní, ale strašně moc mě to baví psát :)

    OdpovědětVymazat