čtvrtek 8. října 2015

Iron- Frost 14. kapitola

Přináším vám další díl Iron- Frost série. Brzy přidám pokračování nové povídky na téma Loki/ Bucky a ráda bych věděla váš názor na tento pár, tak dejte vědět. :) 

   "Rád vás konečně vidím," zacvrdlikal muž. Potom hlavou kývl směrem k Lokimu.
   "Ten obojek je zvláštní věc, nějak jsem ho neočekával. Vskutku se Odinovi povedl. Ale... Nějak mě bůh v tvé ložnici docela překvapil, abych řekl pravdu. Každopádně se toho moc nezměnilo, jen tu nastoupil místo tebe. No... vlastně to je o dost zajímavější."
   Ušklíbl se. Tony se naň naposledy zadíval, když mu něco podrazilo nohy a on sebou praštil o zem. Než se stačil zvednout, dvě bíle se lesknoucí postavy ho popadly.
   Okamžitě z něj strhly rukavice a odtáhly ho do jednoho rohu. Ve zdi se objevily zaražené okovy a Tony byl stejně jako Loki připoután.
   Nepokoušel sebou ani moc cukat, jelikož dostal od jednoho z nich tvrdou ránu do hlavy a obraz se mu na chvíli rozmazal.
   Pomalu se probíral a kdesi z dálky uslyšel Stevův úlek a také pár tupých úderů. Hlava mu duněla a měl co dělat, aby udržel oči otevřené. Muž si stoupl před něj.
   "Jsem Anti. Doufal jsem, že se na to zeptáte sám," smutně protáhl obličej. Dramaticky se procházel po místnosti a ony dvě postavy stály za ním. Až teď si Tony všiml, že nemají ani obličeje, ale vlastně to nejsou ani roboti. Každopádně strach vyvolávaly.
   Anti si všiml, že si je prohlíží.
   "Impozantní, že ano? Vlastní výroby. Je zvláštní, co dokáže někdo vyrobit za pomoci magie a techniky." Usmál se a pak pokračoval. "Chtěl jsem sem odvést tebe, ale Loki mne zaujal. Slyšel jsem, že je velmi mocným kouzelníkem, tak jako já. Ale ta věc na krku jej omezuje. Dokonce nemá ani tolik magie, aby se uzdravoval."
   Neutrálně pokrčil rameny a na boha se zadíval. Ten znechuceně nakrčil nos a zatvářil se povýšeně. Stark na něm však viděl tu bolest a možná také strach.
   "Půjdu se podívat po ostatních," naposledy se usmál a odešel. Tony se díval na Lokiho, stejně jako Loki na něj.

Žádné komentáře:

Okomentovat