pondělí 28. září 2015

To známé... 5. kapitola

Tak vážení, tohle je předposlední kapitolka Stucky povídky. Snad se bude líbit. :)

   "Tony, omlouvám se, ale... Nevěděl jsem, kam jít a co dělat a... Mám takový dojem, že tu brzy bude naštvaný Fury."
   Stark si povzdychl.
   "No... tak si alespoň ohřejeme tu pizzu. Nechci, aby na mě řval a já měl prázdnej žaludek."
   Loki pokrčil rameny a kouzlem se oblékl a ohřál mraženou sýrovou pizzu.
   Všichni čtyři se sešli u stolu a zavládlo trapné ticho.
   Nejvíc kusů snědl černovlasý bůh, poté Bucky a jeden kus zbyl Tonymu a Stevovi.
   "Takžééééé... Ty," ukázal na Buckyho. "A náš bloňďáček jste...?"
   Dotazovaný muž se zatvářil vyděšeně, pak se podíval na kapitána a opatrně kývl.
   Pak promluvil Loki.
   "A ty máš být jako kdo? Je mi sice strašně líto, ale neslyšel jsem dosud o tobě."
   Steve Rogers se na svého přítele omluvně podíval.
   "Já... Podle všeho se jmenuju James Barnes, ale jsem známý spíše jako Winter soldier."
   "Aha," řekl neutrálně bůh a u toho pokrčil rameny.
   Toto setkání by se dalo označit jedině za trapné nebo divné. Ovšem horší bylo, až když na střeše přistál vrtulník a do Stark toweru vtrhli ozbrojení agenti včele s Furym.
   "Starku a Rogersi, prosím, ustupte od nich."
   "Taky vás rád vidím," usmál se Tony a postavil se. Loki se na všechny sebevědomě šklebil a Steve bránil svého milého vlastním tělem.
   "Opakuji, okamžitě ustupte!" Nikdo se ani nehnul.
   Najednou se roztříštilo okno a dovnitř skočil bloňďatý bůh s kladivem v ruce. Setřepal ze sebe střepy a vykročil k nim.
   "Hele, Vikingu, ty dveře tu nejsou pro srandu."
   "Přísahám," začal Thor a na důraz máchal Mjolnirem kolem sebe. "Přísahám, že zda se dotknete mého bratra, postaví se proti vám celý Asgard."
   "Pane, váš bratr je zde hleda..."
   "Můj bratr je zde z rozkazu Odinova. Otec ho na Zemi poslal a to, že bydlí nyní u Anthonyho, je zcela vůle obou dvou."
   Fury se odmlčel ,ale zbraně stáhnout nenechal.
   "Dobrá tedy, ale tento muž, pak Barnes, se obvinění a zatčení nevyhne. Má na svědomí řadu mrtvých a spoustu škod."
   Bucky zakňučel, sotva slyšitelně už se chtěl přišourat k němu. Steve ho ale zarazil. Otočil se naň.
   "Bucky, já tě nenechám odejít. Znovu už ne! Ty už přece nejsi... Já... Miluju tě."
   Poté se otočil zpět k mířícím zbraním.
   "Já ho nedám. Již není takový, za jakého ho považujete."
   "Tohle je poslední varování."
   "Zabijte mě!"
   Agenti se pomalu blížili k němu a snižovali kruh kolem nich.
   Pak ve strašlivém tichu zaslechli Tonyho hlas.
   "Loki... Prosím. Kapitán je kámoš."
    Poté následovalo lehké povzdechnutí a oba vojáčci ucítili dotek něčí dlaně.
   Objevili se v lese u nějaké dřevěné chatky. Tony máchl rukou.
   "Pojďte, myslím, že tam mám nějakej chlast."
   Došli dovnitř. Stark každému něco nalil, sám to ihned vyžunkl a nalil si další. Loki to do sebe taky kopnul, Bucky to nedůvěřivě usrkával a Steve to ochutnal a hned odložil.
   "Takže hrdličky," ozval se znovu Tony. "Už jsme asi všichni pochopili, že náš kamarád Nick moc nadšenej není. Bude potřeba něco vymyslet. A pokud možno co nejrychleji, whiskey nám už dochází." Zatřepal prázdnou flaškou.
   "Navrhuji změnu identity," vložil se do toho Loki. "Furyho by to na chvíli zmátlo a ty bys mohl s Rogersem někam zmizet. Jako náhradní řešení to myslím stačí."
   Lepší nápad neměli.
...
   Vybrali si menší domek na pláži, tak daleko, jak jen to bylo možné. Byl to jeden z mnoha Starkových domů a tak nebyl žádný problém.
   Loki objevil nové holičské dovednosti a vykouzlil Buckymu docela obstojný nový účes.
   Pak se vrátili zpět s tím, že Furymu neprozradí nic, ani kdyby mu mělo druhé oko vypadnout. A najednou... Najednou byli Bucky a Steve zase sami.
   Unaveně sebou mrštili na postel. Pak se Steve připlazil ke svému miláčkovi a prohrábl mu- teď už krátké- vlasy.
   "Moc ti to sluší," pípl. Bucky se na něj poprvé za celý den usmál a jemně ho políbil.
   Kapitán ho objal. "Jsem unavený," špitl.
   "Nevadí," řekl tmavovlásek a přitulil se k němu, aby se mu leželo pohodlně.
   "Máme na sebe času hodně."
   Naposledy ho políbil na temeno hlavy a do ucha pošeptal: "Sladké sny."
   

2 komentáře:

  1. Tyjo, četla jsem ve škole a bylo docela vtipný nějak jemně vysvětlit učiteli, co si to tam vlastně čtu :D U věty "whiskey už nám dochází" jsem si úplně představila Jacka Sparrowa a pak na to volně přešla představa Tonyho jak tou Jackovou chůzí se tam prochází a mluví o whisky :D A "i kdyby mu mělo druhé oko vypadnout", to mě zabilo :'DD
    Nicméně.. předposlední? Och :( Napíšeš pak ještě nějaký Stucky? :3 Třeba i jednorázovku, nebo tak ^^ Cokoliv. Nemám co číst. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pokusím se. Nicméně jsem moc ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat