pondělí 7. září 2015

Iron- Frost 3.kapitola

   Tony Stark se probouzel. Zamrkal a zkusil se protáhnout. Levou rukou narazil na... někoho?!
   Třeštil oči na muže ležíciho vedle něj. Ten vypadal, že spí. Ale co by to bylo za boha klamu a lsti, kdyby se nechal pozorovat ve spánku? Samozřejmě byl vzhůru, ale chtěl vědět, jak se Tony zachová. Cítil mrazení v zátylku, věděl, že ho pozoruje.
   Starkovi připadal roztomilý... když se ho zrovna nepokoušel zabít. Po chvíli pozorování se ale probral.
   "Hej, ty! Vím, že nespíš. Co děláš v mojí posteli, úchyle?!"
   "Hmm?" zamručel Loki. Usmál se, ale oči neotevřel.
   " Jaký 'hmm'?! To je MOJE postel!" zopakoval Tony a zatřásl s ním.
   Tentokrát už bůh otevřel oči. Stark na něj zíral, ale nevypadal moc naštvaně. Cukaly mu koutky.
   "Zíráš na mě," ozval se Loki. Tony jen pokrčil rameny.
   "Nestává se často, že ti do postele vleze božský psychopat." Asgarďan se uculil.
   "Líbím se ti, co?" Zazubil se na něj a kukadla mu jen zářila. Tony se zarděl.
   "Jak si na to přišel?"
   "Takže to přiznáváš?"
   "To jsem neřekl."
   "Ale přiznáváš!"
   "Nene!"
   "Jojo!"
   "Já..."
   Vyrušil je Jarvisův hlas.
   "Pan Nick Fury právě vešel do budovy."
   "Nemohl si mě třeba varovat dřív?!"
   "Vypadalo to, že jste měl důležitější věci na práci, pane."
   Tony se zamračil a s Lokim se začal soukat z postele.
   Bohovi stačilo jen lusknout prsty a byl učesán a oblečen.
   "Myslel jsem, že nemůžeš kouzlit."
   "Tohle je naprosto jednoduchý a základní trik. Nikdy nepodceňuj nepřítele, Anthony."
   Tony se po něm naposledy ohlédl a spatřil jeho úšklebek. Znovu pokrčil rameny a šel se rychle obléct.

1 komentář: