úterý 8. března 2016

Okouzlení 3. část

Ahojky.
Neuvěříte, co se mi podařilo dopsat. :D Opravdu je tu poslední část Thorcky, která mi ale dala docela zabrat. Tu první polovinu jsem měla hotovou už hodně dlouho, ale včera mě tak nějak napadlo pokračování a... TA- DA! Jsme doma! :D
Každopádně se mi tenhle pár nehorázně líbí a ráda bych na něj někdy v budoucnu napsala něco dalšího. Ale tak samozřejmě záleží i na vás, co byste rádi. Mám rozepsané nějaké Thorki a pár nápadů na IronFrost a Stony, ale nic neslibuji. A samozřejmě dál pokračuji v Poutu.
Za každý komentář budu moc ráda.
Miluju vás. :*
12+
Nic závažného, jen se tam hodně nadává. No jo, když jde o Thora, tak se pak člověk- i bůh- špatně ovládá. :D

Maya


Zdroj: http://thortheavengergod.deviantart.com/ (Zatraceně super!)



   Procházel chodbami paláce, blonďaté mírně vlnité vlasy mu poskakovaly v rytmu kroků a jeho plášť se za ním mihotal. Zabočil doprava a málem se srazil s vysokou dívkou v lehkém brnění.
   "Uh, Sif, omlouvám se," zamumlal. "Neviděla jsi..."
   "...Thora? Ne, také ho nemohu najít. Slyšela jsem od něj, že jej zklamala za Midgardská dívka a doufala jsem v to, že bychom mohli na naši plánovanou výpravu," řekla jako vždy velmi rychle a rozhodně.
   "Obávám se, že to nepůjde má drahá," odpověděl jí Fandral i když věděl, jak moc to oslovení nesnáší. "Všeotec mne požádal, abych jej našel, jelikož s ním potřebuje vyřešit nějaké záležitosti ohledně Lokiho propuštění. Vypadá to, že jestli toho zmetka pustí, nějakou dobu si tu s ním pobude, aby ho tu udržel, kdyby se pokusil utéct."
   Sif zaklela, což obvykle nedělala a Fandral nad tím pozvedl obočí. "No nic, jdeme ho najít," rozhodla a společně se vydali k jeho pokoji.
   "Tam ještě ráno nebyl, už jsem to zkoušela," namítla dáma.
   "Dnes se vrátil z Midgardu, údajně s nějakou další dívkou. Zřejmě pokouší Odinovu trpělivost, služebné říkaly, že si přivedl sympatickou návštěvu," vysvětlil a nervózně se kousl do rtu, když spatřil její nasupený obličej. Sif nebyla zlá ani pomstychtivá či nevděčná, ale Thora měla velmi ráda. To věděli všichni až na samotného boha hromu, který ji nechápavě přehlížel. Pravda byla, že nepatřil k nejbystřejším a vlastně se nezajímal ani o ženy, což se mu dlouho dařilo potlačovat a skrývat se hodně dlouho. Až do teď.
   "Dobrá tedy," odsekla, ale pak se uklidnila. byla velmi chytrá a věděla, že by jí to k ničemu nebylo, když by ho prostě a bezdůvodně seřvala. "Půjdeme mu oznámit, že na něj Odin čeká a že se svou novou dívkou může trávit čas až poté."
   Fandral ji obdivoval, jak dokáže dokonale skrýt své emoce pod nacvičenou nebojácnou maskou. V takových chvílích měl chuť svému budoucímu králi vrazit.
   Dorazili na dané místo, Sif se zrovna chystala zaklepat, když ji v tom zabránil hlas zevnitř Thorových komnat. Mužský hlas.
   "Ach, Thore, po- pokračuj," zavzdychal někdo. Dívka překvapením vykulila oči a podívala se na svého kamaráda, který na to reagoval podobně.
   "Ach, Jamesi," vydechl Thor vzrušeně. Viditelně, tedy spíše slyšitelně, se blížili do finále a oba zvědavci se rozhodli vypařit. Nikdo z nich se na nějaký čas neodvážil nic říct.
   Blonďák se vyčerpaně skulil na bok vedle něj a vydýchával se. Bucky se spokojeně usmál a přitulil se k němu, aby ho mohl bůh obejmout.
   "Neodpověděls mi," špitl, když jim pot na těle usychal a jejich srdce nabrala normálního tempa. Tázavě se na něj podíval. "Ptal jsem se, teda předtím, než jsi se na mě vrhnul, co řeknem tvýmu otci. Teda ne, že by se mi to nelíbilo. Byl jsi úžasnej jako vždy," vysvětlil mu. 
   "Řeknu svému otci pravdu o tom, že jsem se zamiloval do tebe, proto jsem tě sem vzal," řekl mu a políbil ho na čelo. "Nyní mě omluv, budu muset jít a vše mu objasnit. A pak pro tebe přijdu a představím vás."
   Barnes kývl na znamení pochopení, zašmátral rukou přes okraj postele a nalezené kalhoty mu podal. "Ty by ti asi chyběly," dodal se smíchem a sám se ještě zachumlal do peřin z neznámé, ale neskutečně příjemné látky.
   "Cítím se zneužitě," zamumlal, ale místo vážného tónu propukl v menší záchvat smíchu. Celé to působilo komicky.
   "Ale lásko..." posadil se Thor k němu a začal ho hladit po zádech přes peřinu.
   "Prosím tě, běž," uchechtl se Bucky.
   "Pokusím se vrátit co nejdříve," ujistil ho ještě, než ho naposledy políbil a nechal ho v pokoji samotného. Voják ještě na chvíli zavřel oči, aby si před tou nepříjemnou povinností odpočinul. Nikdy se otcům svých bývalých nepředstavoval i když nějaké určitě měl, to si pamatoval. Za jeho doby byla homosexualita nepřístupná a proto museli být vždy opatrní a žít spolu v utajení. Takové vztahy nikdy dlouho nevydržely.
   Thor mezitím došel do velké síně, kde všeotec seděl na obrovském trůně a netvářil se vůbec vesele.
   "Otče," promluvil mladší první a poklekl před ním, aby mu vzdal svou úctu. Docela ho překvapilo, že našel Odina zrovna tady, jako by na něj čekal.
   "Očekával jsem tě již dříve," potvrdil starší jeho obavy. "Cožpak ti tví přátelé neřekli proč?" zeptal se, když spatřil Thorův vyděšený pohled. "Jedná se o tvého bratra," pokračoval potom král a blonďák si na jednu stranu oddechl a na druhou se polekal. Odin však vysvětloval dál. "Myslím, že by mohl dostat šanci na nápravu i přes závažnost jeho provinění. Chtěl jsem ti to oznámit, aby jsi ho o tom uvědomil a seznámil ho s jistými pravidly, synu."
   "To je skvělá zpráva, otče," vydechl nadšeně. Neměl k Lokimu zrovna moc šancí chodit a byl rád, že mu bude udělena možnost vše napravit.
   "A ohledně toho muže, jehož jsi sem přivedl... Rád bych jej poznal a seznámil se s důvodem, proč je zde." Hromovládcem projela vlna nervozity a strachu, ale přesto mlčky kývl.
   "Dojdi pro něj, avšak nejdříve zajdi za svým bratrem," přikázal mu, pak ho obeznámil s pravidly pro Lokiho a propustil ho.
   Thor sestoupil do podzemí a stráže ho pustili dovnitř věznice. Propichován krvežíznivými pohledy došel k cele boha lsti, který zrovna seděl u stolu a něco čmáral. Když uslyšel, že kroky utichly, zvedl oči. Tvář mu ozdobil ten k smrti děsivý úšklebek.
   "Ach, můj milovaný bratříček se konečně ukázal. Zrovna před chvílí jsem na tebe myslel... několikrát," uchechtl se. "Co tě přivádí do těchto nepříznivých končin?"
   "Jsem tu kvůli tvému propuštění, Loki," řekl prostě a pozoroval ho, jak se elegantně postavil a vyšel mu vstříc.
   "Vskutku? Čili strážní mluvili pravdu. Já si myslel, že si mě pouze dobírají," pravil spíše sám pro sebe a úsměv se mu více rozšířil. "Co obnáší ta má takzvaná svoboda, smím- li se zeptat?"
   "Nesmíš opustit Asgard," odpověděl mu.
   "To jsem čekal, ještě něco?"
   "Budeš pod neustálým dohledem mnou nebo nějaké pověřené osoby a je ti přikázáno znatelně omezit svou magii, alespoň pro začátek," dodal Thor. Stráže mezitím Lokiho osvobodily z jeho vězení a on se octl vedle svého nevlastního bratra.
   "To znamená, že budeme opět trávit spoustu času pospolu," ujistil se Laufeyson se smíchem. "Výborně. Myslím, že potřebuji nějaké vzrušení, cítím se osaměle," zakňučel a při chůzi ven z téhle kobky se Thora několikrát "omylem" dotkl.
   "Máme tu návštěvu, bratře," dostal ze sebe bůh hromu nejistě a raději od něj trochu poodstoupil. "Chci vás seznámit."
   "Oh, co se stalo s Jane?" zeptal se naoko smutně. "Pověz, je to nějaká další děvka nebo jsi sebral veškerý svůj okouzlující potenciál a sehnal si muže?" škádlil ho a podle jeho rozpačitého výrazu poznal, že se trefil.
   "A je pohledný?" vyzvídal dál. "Je to někdo od těch vašich šašků? A máš jej v pokoji?"
   "Loki... Ano, je zde, avšak já pro něj dojdu a ty počkáš u otce."
   "No jistě, ten mě rád uvidí," pronesl ironicky. "A ne, musím tvou velmi lákavou nabídku odmítnout a půjdu s tebou. Jestli si ho zanechal nahého v peřinách, rád bych se tímto výjevem pokochal."
   "Ne, Loki," zavrčel.
   "Ale ano, Loki, bude mi potěšením ukázat ti někoho, kdo se ke mně hodí víc než ty," napodobil Thorův hlas a předváděl své bicepsy. Odinson si povzechl a než se s ním stačil znovu pohádat, stanuli před dveřmi do jeho pokoje.
   "Zůstaň. Tady."
   "Když myslíte, princi," zamrkal Loki nevinně a pozoroval ho, jak strčil svou hlavu do dveří.
   "Jamesi? Jsi tu?" Žádná odpověď.
   "Neříkej, že ti ten tvůj přítelíček utekl," zasmál se znovu noční bůh.
   "Muselo se mu něco přihodit. Pravil jsem mu, že má počkat v mých komnatách," zanaříkal Thor a vrátil se na chodbu. Zdálo se, že usilovně přemýšlí. "Musíme se zeptat, zda ho někdo nespatřil," rozhodl nakonec a vyrazil pryč.
   "Najednou jsme opět "my"? Rozkošné, jak- Zadrž! Počkej na mě," zavolal a dlouhými kroky se k němu dostal.
   "Co přesně máš v plánu, Thore? Každého, koho potkáš, se zeptáš, zda neunesl tvého smrtelného přítele? To zní zábavně, rád budu u té podívané přítomen," zahihňal se.
   "Buď zticha, Loki," sykl, když uslyšeli  nějaké hlasy z velké hodovní síně. Rozhodně to neznělo jako moc klidný rozhovor. Ze Sifiina hlasu čišela jakási jedovatost.
   "Ano, avšak Thor je budoucí král! Fakt, že má přítele, ještě k tomu smrtelného, by ho mohl ohrozit," uslyšeli bratři tlumeně a vešli k nim.
   "...Ohrozit? Co to, do prdele, znamená? Jak ho můžu ohrozit, když s ním jenom chodím? Jste banda netolerantních homofobů, všichni," zavrčel Bucky a praštil korbelem o dřevěný stůl, až z něj vystříkl tmavě zbarvený nápoj. Když spatřil hromovládce, jeho napjatý výraz ve tváři trochu povolil.
   "Jamesi, co se stalo?" zeptal se Thor a posadil se k němu. "Myslel jsem, že na mě počkáš."
   "Tak nějak tam přišla tvá matka... teda, královna a pozvala mě na jídlo. Někam se vypařila a já se seznámil s těmahle dvěma," vysvětlil a věnoval Lokimu, který ho přivřenýma očima pozoroval, úšklebek.
   "A o čem se dohadujete?"
   "O tobě, Thore," vložila se do toho opět dáma. "Proč jsi nám to neřekl?"
   "A co?" zeptal se zmateně, než mu zaťukal Barnes na rameno a mírně se usmál, aby to Thorovi docvaklo. "Och, jistě... Jamese miluji celým svým srdcem a byl to právě on, kdo mi ukázal mou pravou stránku, je úžasný," řekl potom a na důkaz svých slov Buckyho objal.
   "Stejně je to zvláštní, kamaráde, že jsi se... s tím nepochlubil už dříve," usmál se nervózně Fandral a Sif věnovala svoji pozornost fleku na podlaze.
   "Otec se s tebou touží seznámit, drahý," oznámil mu a voják sebou trochu trhnul.
   "U- už tak brzo? Zní to trochu děsivě, abych řekl pravdu. Trhá tvůj taťka hlavy?"
   "Zločince nechává popravit, mučit nebo zavřít do věznice, avšak ty jsi se ničím neprovinil, myslím..." pravil nechápavě, ale přítelovo protočení očí ho přesvědčilo, že to zase úplně nepobral.
   "A co přesně hodláš teď dělat?" promluvila znovu válečnice. "Zajdeš za Odinem a oznámíš mu, že dívky tě již omrzely a momentálně to táhneš s chlapem?" vyprskla.
   "Sif..." snažil se ji uklidnit Fandral, protože už jí viditelně docházela trpělivost.
   "Nechápu, oč ti jde," přiznal bůh hromu mírně, nemyslel to zle, ale jeho nesmrtelný kamarád se na něj obořil.
   "Jsi jen prachobyčejný hlupák, Thore! Cožpak myslíš jen na sebe?" vyštěkl, jemně odstrčil dámu a postavil se mu čelem. Thor naštvaně nakrčil obočí a přikročil k němu.
   "Nemáš jediné právo se proti mne takto stavět, Fandrale," procedil skrz zuby. Pomalu přestával vnímat okolí.
   "A proč, Thore? Protože jsi rozmazlený maminčin fracek, který, když se mu zachce, dostane cokoliv? To si myslíš?! Zajímáš se vůbec o ostatní kolem sebe?" zeptal se ho jedovatě a drze mu hleděl do očí, v kterých se vztekem blýskalo. Ještě tak vteřina dvě a dál by se to řešilo pěstmi, ale najednou je probraly hlasy kousek za nimi.
   "Ty šmejde uhlazenej, polib mi prdel, sakra," ječel Bucky a pokoušel se černovlasého boha škrtit. Bez úspěchu. Loki se mu vyškubl a vší silou do něj kopnul, čímž ho málem povalil na zem. Barnes se okamžitě otočil.
   "Tak pojď, ty smrtelný červe. Postav se mi," ponoukal ho se smíchem. James po něm skočil a levou kybernetickou rukou mu věnoval obrovskou ránu do břicha. Ten to nečekal, nohy se mu podlomily a oba žuchli na podlahu. Nelenili a i nadále se zasypávali ranami a nadávkami. Lokimu se podařilo převzít kontrolu a přišpendlit vztekajícího se vojáka pod sebe.
   "Slez ze mě, bastarde," křičel hystericky a pokoušel sebou škubat, ale jeho ruce byly k zemi drženy božskou silou a na nohách mu daný nepřítel seděl.
   "Jen se braň," prskal bůh neplechy a ze všech sil se snažil potlačit zaúpění bolestí, když ho Barnes ze zoufalosti kousl do štíhlé ruky. Zároveň nezaostával a koleny ho divoce kopal do zadku.
   "Naser si," stihl ještě vyštěknout, když ho už bolely zuby a musel ho pustit, a bůh hromu svého nevlastního bratra popadl a vší silou ho od něj odtrhl.
   "V pořádku, Jamesi?" optal se, zatímco držel šklebícího se Lokiho pod krkem. Bucky v odpověď pouze ošklivě zaklel a otřel si krev ze rtu. Obličej ho pálil jako čert, ale byl si jistý, že jeho protivník na tom není o moc líp. Když ho Thor pustil, rozkašlal se a div, že neupadl.
   Hromovládce si ho soucitně prohlédl, přece jenom k němu stále pociťoval tu ochranitelskou bratrskou lásku, ale pak se obrátil na svého miláčka.
   "Jsi-"
   "Jsem v pohodě, Thore," odsekl a bolestivě polkl.
   "Dobrá," vmísil se do napjaté atmosféry znovu Fandral. "Myslím, že pobít se navzájem není nejlepší řešení... ač se tu snažíme o cokoliv."
   "To je moudré, příteli, omlouvám se... Loki, nech toho!" okřikl zelenookého boha, který na Buckyho, vražedně se mračícího, ukazoval prostředníček.
   Situace už nemohla být lepší, když se objevila Frigg. Celou scenérii sjela vyčítavým pohledem a pak se podívala na Thora.
   "Synu, otec vás tři již očekává. Málem povolal stráže, že se Loki pokusil o útěk, když se stále nedostavujete," řekla mírně podrážděně. "Měli byste jít."
   "Jistě, matko," zamumlal hromovládce zahanbeně a jeho dva nápadníci pochopili, že je čas se uklidnit. Fandral se Sif se jim klidili z cesty a ostatní se s královnou vydali za Odinem. Král nervózně seděl na trůně, zřejmě už všechny netrpělivě očekávajíc.
   "Rád se s tebou opět setkávám, králi," zasalutoval Loki a jeho tvář ozdobil sarkastický úsměv. "Děkuji ti za propuštění a tak dále," pokračoval a král se zamračil.
   "Nezapomeň, Loki, že ti mohu tvou svobodu klidně znovu odebrat," varoval ho.
   "Už se bojím," zasmál se černovlásek, ale zmlknul, když ho rozbolelo břicho. Přece jenom robotická ruka, která ho udeřila, byla silnější než lidská, stvořena pro ubližování, a mohla pěkně potrápit i boha.
   "Byl jsi obeznámen s pravidly ohledně tvého propuštění?" zeptal se ho všeotec chladně, nevšímajíc si jeho špatného krytí bolesti.
   "Ano," odpověděl tiše.
   "Dobrá. Nyní je řada mi konečně říci, co zde dělá ten Midgarďan." Při těch slovech se Barnes zachvěl a kromě toho ho mořil neuvěřitelný bolehlav od několika Lokiho dobře mířených ran.
   "Otče, představuji ti Jamese Barnese, mého... přítele, s kterým jsem ve vztahu již několik měsíců," odhodlal se hromovládce konečně mu říct pravdu. Odin zůstal v klidu, jen pozvedl jedno obočí.
   "Přistup, prosím, Jamesi," vyzval ho neutrálně. Bucky ho poslechl a nervózně došel blíže k trůnu. Přemýšlel, jestli se poklonit nebo tak něco, ale takhle zblízka šel z nejmocnějšího ze všech Ásů docela strach. Chvíli se nic nedělo, než smrtelník pochopil, že se od něj něco očekává.
   "Já... hmmm... chodím s Thorem, protože ho miluju a tak, no..."
   "To je vše? Uvědom si, že můj syn je budoucím králem Asgardu a má určité povinnosti, které se týkají i věcí, které mu ty poskytnout nemůžeš," zahřměl podrážděně.
   "Jako třeba?" opáčil drzým tónem.
   "Například dítě," uzemnil ho Odin.
   "Tak to fakt nemůžu," přiznal Bucky poraženecky. Loki se vzadu uchechtl- trochu opatrněji, jelikož břicho ho stále bolelo- a vyprskl něco ve smyslu: "Ale já ano!"
   "Ty mlč, Loki," zařvali všichni tři muži a Frigg, stojící u trůnu, jen protočila oči.
   "Takže to teda znamená co? Že nejsem pro vašeho synáčka ten pravej? A co hodláte dělat s tím, že má rád chlapský prdele, huh? Co se změní, když mu podstrčíte nějakou couru, jen aby království vypadalo dobře?"
   "Jsi drzý, smrtelníku," upozornil ho Odin a vypadalo to, že si každou chvíli stoupne a... Barnes netušil, co on vůbec umí, ale nechtěl dostat nakládačku světelným mečem nebo starobinskou hůlkou. Ale nějak se už nemohl zklidnit.
   "A vy zase homofob," vypadlo z něj nakonec. Čemu tím pomůže, když se bude hádat se starým dědkem?
   Thor, když viděl, jak se otec mračí, se okamžitě postavil před svého miláčka, aby ho v případě potřeby bránil.
   "Otče, nezabíjej ho! Já jej miluji," řekl a držel si ho za zády.
   "Nechci jej zabít," odsekl Odin nechápavě. "Jen budu mnohem klidnější, když se tedy budete chovat, jako kdyby... tu chlapskou prdel, jak se tady James vyjádřil, měl pouze jeden z vás. Nicméně, pokud opravdu toužíte po společném žití, bude tedy nejspíš nutné se podle toho zachovat. Nějaké detaily na svatbě budeme muset tedy předělat, musí se vyřešit věc s dědicem a v neposlední řadě i s vaším oděvem. Pro princezny..."
   "Tak moment," vykoukl Bucky za Thorovým ramenem. "Nebudu chodit v šatičkách, jsem gay ne transka! A počkat, počkat! Eh, svatba? Není to trochu brzo?" zeptal se nejistě a Thor na něj láskyplně pohlédl.
   "Já bych se nebránil, Jamesi."
   "No dobře, ale... Vážně? Myslel jsem, že spolu ještě něco šílenýho provedeme, než se poženeme do chomoutu, ne?" snažil se protestovat. Byl z takových myšlenek šíleně nervózní. Přece jenom se jeho život čím dál rychleji obracel, zdálo se to, jakoby se z mlhy postupně nořil do dalšího snu, mnohem hezčího a dokonalejšího. Vlastně to všechno připomínalo halucinace po úderu do hlavy s těma všema emzákama- přívětivým sexy Vikingem, závistivým bráchou a králem na trůně. Vlastně jestli je tohle sen, proč by nemohl nosit i ty šaty, že?
   "Zbabělče," zahihňal se Loki a Barnes po něm vystartoval. Chystal se ho kovovou rukou udeřit, ale prohnaný bůh lsti ji zmrazil ve vzduchu. Ušklíbl se a pak na něj vyplázl jazyk. Bucky zavrčel a už po něm chtěl skočit, ale- dřív než to stihl udělat Thor- přiběhli dva strážní a odtáhli ty dva od sebe.
   "Shnij v pekle, hlupáku!"
   "Naser si!"
   Hromovládce to celé smutně pozoroval a pak vzhlédl ke svému otci.
   "Tak... co na něj říkáš?"
   "Mohlo to být horší," odpověděl popravdě Odin a dělal, že si těch dvou hádajících se mužů, kteří se na sebe zrovna snaží navzájem doplivnout, nevšímá. "Nejspíš."



3 komentáře:

  1. Ale né, ten konec :'DDD Chcípám z toho!
    Je to skvělý, Thorcky sice není moje otp, ale pár je to roztomilej a jak vidím, i vtipnej :D A napsaný je to suprově :3
    Vyjádřila bych se nějak víc, ale všechny moje myšlenky mi přebíjí obrovitánskej neonově růžovej svítící nápis STONY a hromada kolem poletujících konfet. No jo, to se stává, když je tu možnost, že by se mi dostalo toho potěšení abych četla nějakou další povídku na své OTP ^^""
    Prostě... prosím. Napiš Stony. *snaží se nasadit psí oči*
    *vříská a tančí v konfetách*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co mají všichni s tím koncem? :D No mě to nepřišlo nějak extra oslnivý, popravdě mi to přišlo takový ulítle trapný, ale když se líbí... :) :D
      Já slíbila Stony, že? No ok. :D Mám nějaký nápady a jakmile dopíšu další část Pouta, hned se na to vrhnu, přísahám a slibuji. Když jsi to ty... :D ;)
      Maya

      Vymazat
  2. Karin Loki ten mě vždycky dostane.

    OdpovědětVymazat