neděle 26. června 2016

I Love You, Dads - 1. kapitola - Ach ta škola...


Takže ahoj, přidávám sem novou kapitolovku, mojí asi první, na téma Stony x Krissy. Krissy je Tonyho a Stevova šestiletá adoptovaná dcerka s pavoučími schpnostmi. Májí se moc rádi, ovšem že by se to obešlo bez problémů, to se říct nedá...
Každopádně se omlouvám, že jsem sem teď moc nepřidávala - měla jsem takový menší (větší) problém, ael ten už je vyřešený a všechno je fajne. :)
Mimoto, odpoledne vám sem jako náhrada přistane ještě jedna trojka... ;) :3
Ale teď už k naší Superfamily :3
Zatím nic, občas 15+
Ann

I Love You, Dads 
1. kapitola - Ach ta škola...


Muž vyšel z ředitelny a za ním se po pár minutách vyplížila malá dívenka se sklopenou hlavou. Vyšla s ním ze školy na parkoviště a sedla si na zadní sedadlo, zatímco muž si sedl za volant.
Dojeli až před TEN mrakodrap. Nejznámější mrakodrap v New Yorku, možná i na celém světě. Avengers Tower. Vůz dojel až do podzemních garáží, kde ho nechal jeho majitel zaparkovat svou UI - JARVISem, a pokračoval s dívkou nahoru výtahem. Dveře se otevřely a...
,,Krissy! Jsi v pořádku?! Neublížila sis?!" Steve vyskočil ze židle v kuchyni spojené s obývákem a rychle přešel k holčičce. ,,Jsem v poho," odvětila bezbarvě a dál pokračovala na sedačku, která se nacházela proti křeslu, do kterého se svalil Tony Stark. Steve si sednul vedle ní a jestliže byl předtím jeho výraz ustaraný, teď nabral vážnější tón.
,,Krissy," začal pomalu, ale přísně Stark a dívenka se trochu víc zamračila a přikrčila se, ,,proč jsi to udělala? Proč jsi praštila toho kluka?" Steve na něj jen šokovaně pohlédl. Nemohl a nechtěl tomu uvěřit. Jejich malá, milovaná Krissy a tohle?! Když Tonymu volali ze školy, myslel, že třeba jen spadla nebo se jí udělalo špatně... Krissy byla laskavý a mírumilovný člověk, nechápal, proč by něco takového dělala. Stále neodpověděla.
,,Kris," zvýšil trochu hlas Tony, ,,nenuť mě zeptat se toho kluka." Krissy na chvíli ztuhla a rozplakala se. Steve jí položil ruku na záda a Tony se naklonil blíž a ošil se. Věděl, že už si tuhle naštvanou masku nedokáže udržet dlouho.
,,On-on...on! Říkal, že j-jsem divná, protože mám s-svoje schopnosti, ale hlavně protože mám dva tatínky a to je prý nechutný a že Iron Man a Kapitán Amerika nejsou žádní superhrdinové, ale ubožáci a jiný, vážně ošklivý věci!" vypáčila ze sebe, než znovu propukla v pláč. Tony už už otevíral pusu, aby něco řekl, ale přerušila ho. ,,To není pravda! Nic z toho není pravda! A já jsem moc ráda, že vás dva mám a moc vás miluju a je mi jedno, co si myslí ostatní!" vykřikla, než se schoulila do klubíčka a nebyla k utišení.
Tony na to zíral s otevřenou pusou a Steve zrovna tak. Věděli a říkali jim, že to nebude mít ve škole ani v životě lehké, ale slíbili si, že to zvládnou a to se teď jaksi úplně nedělo. ,,Kris," opatrně a jemně začal Rogers, ,,to přece ještě ale není důvod, abys mu musela ubližovat, vždyť-" ,,Tati, kdybys viděl ten jeho hnusnej a posměvačnej a škodolibej výraz, taky by ses neudržel!" Krissy vstala a otřela si slzy. ,,Mohli bychom se o tom teď prosím přestat bavit? Prosím," vydechla a pohledem skenovala zem.
,,Dobře," přikývl Steve. ,,Můžu jít?" ,,Samozřejmě." Kris odešla - odšourala se - do svého pokoje a Steve s Tonym osaměli. Tony se konečně vzpamatoval. ,,Já toho parchanta-" vyskočil na nohy. ,,Klid, klid, klid, klid, klid," stačil ho Kapitán chytit za pas dřív, než mohl něco udělat a oba spadli na gauč. ,,Steve pust mě! Nikdo nebude ubližovat nebo se posmívat mojí holčičce!" syčel. ,,Hej! Naší holčičce," opravil ho jemně, ale rázbě Rogers. ,,Naší, promiň, ale-" ,,Tony, slíbili jsme jí, že už se o tom nebudeme bavit, fajn?!" ,,Fajn." 

Žádné komentáře:

Okomentovat