sobota 30. července 2016

Rap Battle!

Ironman vs. Captain America



*Reflektory se rozsvěcí, začíná song. Na pódium za potlesku vchází Tony Stark AKA Ironman.*

Tony:
Nazdar všichni, já jsem Tony Stark, Ironman,
úžasný hrdina a miláček všech žen!
Mý high-tech brnění různý triky umí,
když se s něma vytasím, tak každej čumí. (Yeah, check it out!)

*Na scéně se objevuje Steve Rogers AKA Captain America. Vyzývavě do druhého strčí. Potlesk.*

Steve:
Ale ale, nesmrdí tu samochvála?
Tohoto... rádoby "intelektuála"?
Sorry kámo, nepolezu ti do zadku,
přede mnou radši zalez v tu svou skořápku!
Je přece jasný, kdo z nás dvou má síly víc!

Tony:
Možná jsi korba, ale v hlavě nemáš nic!

Steve:
Vážně?! Vždyť tě vlastní vynálezy ničí!

Tony:
Ale já jsem pracháč, maléry mám v pi*i.
Jsem prostě šéf a king, vládnu společnosti, (Hej!)
ty jsi jen hovno na botě spravedlnosti! (Hou!)

Hraješ furt fér hru, na nic jinýho nemáš!
Ženský jsou na rebely, žádná ti nedá!


Steve (rozrapleně):
Páni, to tvý ego je snad nafukovací!
Já být holka, tak z tvý přítomnosti zvracím! (Jou!)
Jsi labilní tvrdohlavec, tak se chováš!

Tony:
Ale no tak cape, co ta sprostá slova?

Steve:
Tu tvojí prdel je tak snadný naklepat, 
nestihneš ani otčenáše odříkat! (Yeah!)

Tony:
Co bych měl odříkávat? Hned tě vykostím!
Ránu laserem do koulí dám ti s radostí!
Jestli teda nějaký máš, ty buzíku...
Co uděláš? Zavoláš na mě maminku?

Steve:
Moje koule si do huby neber!
To znělo teple, že? Nějak si to přeber!
Štítem ti vyrazím z pusy všechny zuby!

Tony:
Zkroutím ti ruce tak, až zapraskaj klouby!

Steve:
Vytrhnu ti ty tvoje perfektní vlasy!

Tony:
I potom budu ten, kdo má víc krásy!

Steve:
Co vymyslíš dál? Stejně budeš poražen!

Tony:
Nebudu. Víš proč? BITCH PLEASE, I AM IRONMAN!

*Tony Stark AKA Ironman vítězně zvedá ruce, klaní se divákům a... plesk!... je sražen štítem Steva Rogerse AKA Captaina Americy.*

Namakanej rozhodčí:
Na rap battle je zakázáno spolu bojovat!
Musím vás, hošánci, diskvalifikovat.



--------------------------------------------------
Kdo si, podle vás, zaslouží vítězství? :-D
Pokud by vás tahle rap battle zaujala, mohly by si to pod mou taktovkou "rozdat" i další páry :-D

pozn.: mírně jsem se inspirovala z písničky Gamer :-D 
(Jo... to je to, co mi už poslední týden furt zní v hlavě :-D )

Žádné komentáře:

Okomentovat