sobota 27. srpna 2016

Rap battle! - Bitva druhá

Jak dlouho už jsem něco nepřidala? Měsíc? :-D
Hanbou se v koutě pokoje třepu,
omluvou přijměte dávku rapu.
*Niké*
------------------------------------------------------------------------

Thor vs. Loki

*le toto si pusťte k tomu*

*Rozsvěcují se reflektory a kouřostroje zahalí pódium do neurčitého oparu, z nějž za potlesku vychází namakaný rozhodčí.*

Namakanej rozhodčí:
Dneska vás, diváci, neklame zdání,
máme tu Asgardské rodinné klání!
Loki a Thor jsou adoptivní bratři,
pojďme je přivítat, jak se to patří.

*potlesk, začíná hrát rapový beat*

Loki:
Z naší family je mi na zvracení,
na celým světě větší hovno není!

Thor:
Díváš se na nás, nebo do zrcadla?

Loki:
Přímo na tebe, ty hromado sádla!

A tvůj otec, ten buzík jednooký,
spíš než z paláce vylezl ze stoky!

Thor:
Já nejsem tlustý, to jsou pouze svaly!
Jedinou pěstí můžu drtit skály!

Všeotec je pánko, to všichni vědí,
Přízvisko buzerant NA TEBE sedí.

Nebo spíš koňomrd měl bych ti říkat?
Na švagra vraníka musím si zvykat.

Namakanej rozhodčí:
Hejhej! Nechcem žádnou diskriminaci!
I mezi rapery jsou úchyláci!

Loki:
S Adrianem jsem se vyspal omylem!
Nejsem úchyl - poznal jsem již spoustu žen!

Thor:
Dobrá dobrá, zanechme toho, bratře.
Rád bych ti to už v téhle battle natřel!

Loki:
Natřel? Leda tak svou hanbou suchý chléb!
To já vládnu rapu! Přede mnou se třep!

Thor:
Čeho se mám bát? Dávám ti na prdel
snáze a častěji, než bych asi chtěl.

Tvůj rap stojí za pořádný kulový,
tvůj plášť vypadá, že nemáš na nový,

Co tě příště spasí od mého hněvu?

Loki:
Zde na Mittgardu sbalím každou děvu.

Ptáš se, jak mě to ochrání před vámi?
Ony jsou má armáda - Loki Army!

Na Asgardu mou krásu neuznali,
tady jsem však pro ženy dokonalý,

Třeba tvoje Jane byla včera skvělá...

Namakanej rozhodčí:
A sakra, tady bude pěkná mela!

Loki:
Od rána do večera poslouchám chválu,
tady se ocení majestát králů!

Dementi jako jsi ty, dřepí v prachu,
můj půvab a chytrost budí dosti strachu.

Nevíš, co dokážou naštvané holky,
zvlášť ty, co píšou tu zvrácenost - thorki.

Mají ostré nehty, svaly na rukou,
tuží si je psaním, jsou mou zárukou!


Thor:
Co je thorki, to ani nechci vědět,
stejně za chvíli budeš v cele sedět.

Můžeš býti sebevětší krasavec,
ale pak stejně, nežli řekneš švec,

všechny ty holky, co tě milovaly,
se budou lepit na mý sexy svaly!

A stejně se vsaď, že když k nim přijdeš blíž,
tak tě ty faninky všechny znásilní.

Dřív, nežli pro tebe do ohně skočí,
chcou se utápět v hloubce tvých očí.

Loki:
Je to pravda? Já vás lidi nesnášim,
budete jíst hořkou rapovou kaši,

Z rukou boha, který budí jenom vztek,

Thor:
Tos fakt řek? Co ten brek?

Loki:
Ten je fake!

Thor:
Jsem se lek!

Loki:
Odcházím neporažený a s hlavou vztyčenou!

Thor:
Tak na to můžeš rovnou zapomenout!

Loki:
Vážně? Chceš, aby se svět dozvěděl...

Thor:
Co?!

Loki:
S kým jsi v loži předvčírem dováděl?

Thor:
Jak to víš, ty stvůro? Máš můj souhlas, jdi.

Loki:
Mám jim říct, že jste vlastně byli... tři?

Namakanej rozhodčí:
A dost! Konec!

---------------------------------------------
Tak se díky včasnému zásahu našeho milovaného namakaného
 rozhodčího svět tu důležitou informaci nedozvěděl. 
Anebo ano?

Loki (šeptem):
S Thorem v loži hřešili ještě dva blonďáci,
byl to kapitán s Fandralem, ti sprosťáci.
Netuším, jak se tento ship nazývá,
ale po večerech mě z něj mrazívá.

Žádné komentáře:

Okomentovat