sobota 22. října 2016

Rap battle - Bitva čtvrtá!

Sharon vs. Bucky

Kdo má chuť na trošku toho hrubého, vulgárního a společensky nekorektního rapu?
Nebuď srab a zazpívej (považuje se vůbec rapování za zpěv? :-D ) to jak pán!
*Niké*
----------------------------------------------------------------------


*Napětí v klubu houstne,začíná hrát hudba, světla se zhasínají a za potlesku na pódium vchází namakanej rozhodčí *

Namakanej rozhodčí:
Dneska se sem pozvala taková slečna,
co si chce se svým sokem účty vyříkat,
je celkem drsná a taky výřečná...
Sharon a Bucky si jdou rap battle rozdat!

* Na pódiu se objevuje raperka Sharon Carter AKA Ta mrcha a z druhé strany stoupá na prkna James Barnes AKA Winter Soldier *

Sharon:
Zrovna, když mám s kapitánem rozjetej vztah
vyhrabe se odnikud tady ten debil,
posral si to v den, kdy překročil Stevův práh,
nikomu nevadilo, když Bucky nebyl!

Steve teď pořád vyhledává jenom jeho,
na naší romantickou pusu zapomněl,
před holku staví kamarádíčka svého,
který navíc jakoby náš vztah rozbít chtěl!

Bucky:
Yeah, that's right, baby! Na lopatky lehneš!
Já jsem ten jasnej Rogersův oblíbenec,
jsi pro něj stěna a s tím má milá nehneš!
Já jsem Caesar a on vavřínový věnec!

Blondýny Steva naprosto nerajcují,
hnědá barva vlasů - to je preference!
Voják zří brunetu a v pozoru stojí,
hleďte na mě jako na jeho snoubence!

Sharon:
No tak prr! Steve je stoprocentní hetero!
Vždyť už Peggy na ústa vášnivě líbal!

Bucky:
To je jen sprostá lež, ty jedna nádhero!
Chudák Steve svou nechuť před ženami skrýval!

Jen se schválně ptej, co se dělo před válkou,
tehdá jsme společně chodívali pařit!
Když se rozjel, přestával trpět morálkou
a holky se pak mohly nadarmo snažit!

Sharon:
No, asi jste opravdu skvělí kámoši,
zvlášť, když mu nasolíš do břicha olovo!
Určitě se mu srdíčko fakt rozbuší,
když ho naklepeš jak kýtu skopovou!

Možná kdysi, teď však nebude mít zájem
o ňákou vlasatou labilní máničku!
Tahle moje slova zní celičkým krajem:
Nahazuju právě balící vějičku!

Bucky:
O co se tu snažíš, ty jedna ženo hnusná?
Už pochybuju o tvojí příčetnosti!
Má vostrá sniperka je naštěstí vkusná,
A učiní té tvé blbosti za dosti!

Sharon:
Asi jsi zapomněl na agentskou sféru,
za mnou stojí celá rota lidí v černým,
nacpou ti do zadku helikariéru
a hned tě vymažou výbuchem jaderným!

Bucky:
SHIELD nebude pomáhat chladným mrtvolám...
Pojď za mnou, ukážu ti jak se bojuje!

Sharon:
Budeš hezký i když ti vlasy vytrhám?
O tom v tomhle sále dost pochybujem!

*Rapeři se do sebe pustí a začnou se mlátit hlava nehlava, až chlupy lítají a kosti křupou*

Bucky:
Steve, pomoz mi! Ona mi ubližuje!

Sharon:
Steve, zachraň mě! On mi dává do zubů!

*Na pódium přichází rozčepýřený a rozespalý Steve Rogers *

Steve:
Co? Tady se ňáký wrestling provozuje?
Nevěděl jsem, že patříte do box klubu!

*Za Stevem přichází Sam Wilson, nahé tělo kryté jen heboučkým froté županem*

Sam:
No tak miláčku, pojď do postele za mnou!
Proč jsi mě opustil takhle z ničeho nic ?

Steve:
Musel jsem jít vyřešit spory těchhle dvou,
Být s tebou dál, má lásko, nic nechci víc.

*Dav ohromeně zašumí*

Bucky:
Až do teď to bylo "boj mně proti tobě",
teď nám však Sam Wilson nový cíl zadává...

Sharon:
Souhlasím! Ať ten teplomil skončí v hrobě,
doufám, že ten župan je látka hořlavá!

KONEC

----------------------------------------------------
Nevíte, jak se jmenuje pár Steve Rogers X Sam Wilson? Já to osobně nikde nenašla :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat