pondělí 18. ledna 2016

Loki Laufeyson - Milostný dopis od Steva

Epilog - Co bylo ve stevově dopise?

"Ruce pryč, vy ubožáci!" Loki se vztekle ohání, aby se dostal z pevného stisku stráží svého nového domova, ale není mu to nic platné.
Rozhlíží se po únikových cestách, je však jasné, že marně. Tahle nedostupná rokle s vytesaným výklenkem pro celu, kde se to magií doslova tetelí je naprosto útěkuvzdorná. K čertu s tím.
Bůh lsti je vhozen do kobky bez jakéhokoliv vybavení a neprodyšně uzavřen. 
Tentokrát to vypadá špatně. Ale byl i v horších situacích a nesmí ztrácet naději.
Ležérně se usadí a nahlas pronese k masivním kovovým dveřím: 
"Tak to by bylo. Promiňte, že nebrečím, ale věznění je tak nějak můj denní chleba."
Chvilku přemýšlí, co by dělal a pak si uvědomí, že vlastně dočista zapomněl na tu obálku, kterou mu dal Steve.
"Co má asi za lubem? Chová se obzvláště divně...," zamumlá a zvědavě obálku roztrhne.
Na ručně psaném dopise jsou jasně patrné otisky rtěnky a makeupu, otisků špatné adresátky. Loki se při pohledu na ty rudé skvrny bezděky otřese a pak se dá do čtení:

Má lásko,
tedy, jestli ti tak říkat smím...
(...já vím, že ne, ale...)
...mé srdce má před rozumem náskok
a ani já už mu nerozumím.

Celý svůj život jsem byl slušný a hodný.
Je tedy normální, přitahuje-li mě tvá temná zloba?
K čertu! I kdybych ti třeba přišel jako partner vhodný, 
svět stejně odsoudí nás oba.

Už příliš dlouho v sobě nosím tyto city skryté.
Za tvou lásku dal bych třeba i modré z nebe
a ty mi nevědomky drásáš srdce jako zvíře líté.
Ve svém zoufalství už chci jen jedno. Tebe!

Když měříš mě svým chladným pohledem,
jako bys mi vrážel do hrudi dýku.
Jako den a noc, každý jsme oddělen...
Hrdina a padouch? To je proti zvykům.

Ach, teď se mi zcela jistě vysmíváš,
ale já se zamiloval do tvých očí, vlasů, do tvé řeči
a s tím už, zlato, jen těžko něco uděláš,
tak si alespoň můžeš tyhle řádky přečíst.

Chtěl bych tě držet v náručí a ústa tvoje laskat,
Chtěl bych se každé ráno budit vedle tebe v posteli,
všechny své problémy v tvém náručí jednoduše zaspat
a v páru čelit tomu všemu, co nám krutý svět nadělí.

Do očí se ti ve snech krásných nořím,
za ruce tě tam pevně držet smím
 a přes den se tím jenom tiše mučím,
jelikož to mizí, jakmile se probudím.

Pokud dostanu odvahu ti tohle poslat
a tyhle řádky budou přečteny,
neměj strach. Nemusíš mě už ani potkat.
Vyhnu se ti sám, svou hořkou hanbou zhrzený.

Nakonec doufám, že tahle láska moje
se vbrzku nějak vyléčí.
Ať už ji zazdím v srdci svojem
nebo pokvete v tvém chladném náručí.

Odpusť mi,
Steve XXX

Na zmuchlaný papír, sevřený v bledé ruce kanou tiché slzy. Inkoust se rozmazává, slova mizí, ale jejich význam zůstane v lokiho srdci navždy. Už nikdy nebude sám.

6 komentářů:

  1. Ahm, uhmmmm *tiše kňučí a pláče*
    To bylo smutný..! T.T ...ale zatraceně pěkný :3 (Líbilo se mi jak to bylo jako báseň, znělo to nehorázně cool!)
    Nechceš...někdy napsat...něco jako "druhou sérii", nebo něco? Nějakej happy end? Steve vysvobozující Lokiho z vězení a nějaké romantické vyznání i z Lokiho strany? Ne? Prosííím...? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to opravdu nevím... Toto měl být takový ten neuzavřený konec s otazníkem a celkově téma té povídky bylo původně jinačí a takové... povrchnější ( s hlubším epilogem :-D )
      Ale možná tenhle pár rozvedu ještě v nějaké jiné povídce jako vedlejší a bude to tam paralelně pokračovat. ;-)
      Kdyžtak bych o tom nějak informovala.
      *Niké*

      Vymazat
  2. Charlotte Kaplerová19. ledna 2016 v 20:33

    Prosila bych o malý přídaveček, nebo nějakou odezvu od Lokiho.
    Co myslíte??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, uznávám, že to skončilo dost neukončeně, ale o pokračování příliš nepřemýšlím. Ale třeba mě na to něco napadne.
      *Niké*

      Vymazat
  3. Karin Tak to jsem nečekala takhle mi jej zavřít to se děla ta básnička je krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj pěkný den.
    Jsem tu, abych vám pomohl vyřešit vaše duchovní a fyzické problémy pomocí předků, které jsem zdědil po dědečkovi. Pomůžu vám sjednotit se se svými bývalými, obnovit vaše manželské problémy, léčit HIV (aids) a jakékoli nemoci. Můj e-mail můžete dnes kontaktovat na adrese: okosunhomeofsolution@gmail.com, aby vám pomohl přinést zpět vaši ztracenou lásku a také seslat následující kouzlo jako rozvodové kouzlo, kouzlo manželství, vazebné kouzlo, zastavit podvádění kouzla, ochranné kouzlo, pomstu a kouzlo smrti.

    OdpovědětVymazat