pátek 1. ledna 2016

Chybíš mi 4. část

Zdravím.
Přeji vám šťastný nový rok 2016 a hodně čokolády! Jop, čokolády, to mi přijde jako hezké přání, protože já čokoládu miluju. :3 A když ji nemáte rádi, tak si tam doplňte, co chcete. Uf, já zase blábolím a to jsem včera nic nepila, jsem jen nevyspalá a... Končím, nebudu vás trápit. :D
Nový rok začneme s Thorki příběhem, který jsem minule tak nešťastně zakončila. Snad se vám bude líbit, doufám v to.
15+
Maya



LOKI:
   "Cože?"
   "Polib mě!" rozkázal jsem mu, ale než stačil něco říct nebo udělat, stáhl jsem si ho níž a věnoval krátký polibek já jemu. Srdce mi bilo jako splašené, cítil jsem, jak mi hoří tváře a celé mé tělo zahalil pocit štěstí. Zatraceně! Doufal jsem, že se v citech k němu mýlím, avšak tohle mi ukázalo opak.
   Thor na mě zůstal překvapeně zírat. Shledával jsem to... roztomilým.
   "Bratře..."
   "Neříkej to slovo," vykřikl jsem zoufale. Nebylo mi dobře, tahle situace mi nevyhovovala, já chtěl celého Thora! Jakožto bůh chaosu, lží a neplechy pro mne nebyl problém trochu přehánět a hrát. Nejdříve jsem trochu popotáhl, tiše zafňukal a nakonec si položil tvář do dlaní. Na místě jsem se rozplakal.
   Netrvalo dlouho a ucítil jsem jeho ruce pomalu se obmotávat kolem mého těla. Pevně mě stiskl a pak mě konejšivě hladil po vlasech. Dal jsem si záležet, vzlykal jsem, zajíkal se a mumlal sentimentální slova omluvy.
   "To nic, Loki, nic se neděje," slyšel jsem ho šeptat. Vážně?! "Chci, aby jsi byl šťastný, udělám pro tebe cokoliv," pokračoval.
   Přišla má chvíle.
THOR:
   Překvapilo mě to, opravdu moc. Netušil jsem, že se jeho myšlenky ubírají tímto směrem.
   Zvedl ke mně pohled. V jeho očích barvy smaragdu byly vidět všechny možné emoce zahalené slzami. Nikdy jsem se necítil tak bezradně, jako když jsem ucítil jemné polibky na svém krku a jeho chladnou dlaň snažící se dostat pod mé brnění.
   "Udělej mě," zašeptal a já cítil i náznak zubů a vlhký jazyk. "Prosím, Thore."
   "Loki..." snažil jsem se ho ze sebe dostat, avšak jeho ruka zajíždějící do mých kalhot a dráždící můj citlivý úd mi bránila v normální mluvě. "Tohle... nejde... ah... jsi můj-"
   Prudce se mi vytrhl a zmizel dveřmi pryč. Stihl jsem si ještě všimnout jeho nešťastného a zároveň rozhněvaného výrazu.
   "Loki, kam běžíš?" zavolal jsem za ním a vyhoupl se na nohy.
LOKI:
   "Nech mě být! Padej si za tou svou děvkou!" zakřičel jsem hystericky. Už jsem nevěděl, co více dělat. Myslel jsem, že mi srdce pukne lítostí i vztekem, poprvé za celý svůj dlouhý život... Dole mě tlačila bolestivá erekce, z očí mi tekly vodopády slz a měl jsem  chuť s něčím praštit. Idiot! Idiot! Idiot! Chtěli jste někdy vidět zlomeného boha lsti? Tak zde ho máte v plné kráse a zoufalství.
      Bouchl jsem dveřmi ložnice a zhroutil se do peřin. Zabořil jsem obličej do polštáře a nechával slzy a sliny se do nich vsakovat.
   "Loki, neplač," uslyšel jsem ho vejít.
   "Vypadni ode mne!"
   "Pověz mi o svém trápení," zašeptal, násilím mě zvedl a otočil k sobě.  "Prosím tě o to."
   "Miluji tě, jasné?! Chci být s tebou, chci s tebou ulehnout, hned teď! Chci, aby jsi mě udělal," zavzlykal jsem a přitiskl se naň. "Chci být tvůj milenec, ne bratr," špitl jsem ještě. Tohle už nebyla žádná hra, tohle vycházelo z hlouby mé duše. Byly to mé touhy a city k němu.
   "Netušil jsem to," přiznal a já brečel dál jako malé hloupé dítě. Tiskl mě k sobě. "Nechci, aby ses trápil, Loki."
   "Pak mi dej tuhle noc, Thore, žádám tě o to," zamumlal jsem a zvedl hlavu, abych mohl vidět do jeho modrých očí. Už jsem se nechtěl ovládat... No co, každý má své dny. Chtěl jsem jen jeho!
THOR:
   "Dám ti tuhle noc, Loki," pověděl jsem mu a myslel jsem to upřímně. Už nebylo cesty zpět, poddal jsem se mu. "A dám ti každou noc v mém životě, abych ti dokázal, jak moc silná je má láska k tobě," dodal jsem.
   V jednom okamžiku se na mě vrhnul, už jsem měl jeho rty na svých a část brnění strhnutou. Nedalo se tomu odolat, bylo to kouzelné.
   Povalil jsem ho pod sebe a sundal mu midgardskou tuniku. Slíbával jsem každou část jeho bledého těla, dráždil jeho bradavky a u toho mu pomalu sundával kalhoty.
   Pojal jsem celý jeho penis do úst a i když jsem to nikdy předtím nedělal, tušil jsem, že to činím správně. Líbilo se mi, jak sebou slastně cukal a vzdychal a když jsem k němu vzhlédl, viděl jsem, že má přivřená víčka a otevřená ústa. Slyšel jsem ho každou chvíli zašeptat mé jméno. Přejížděl jsem prstem přes jeho špičku a jazykem olizoval místo u kořene a občas celou jeho délku.
LOKI:
   Bylo to úchvatné! Nikdy jsem netušil, že to bude takto intenzivní, mozek se mi v tu chvíli úplně zatemnil rozkoší, s kterou se mi věnoval. Prudce jsem se nadechl, když pouze začal dráždit mou špičku a cítil jsem, že už jsem blízko vrcholu. Nechtěl jsem to ale zakončit tak rychle.
   Zapletl jsem mu prsty do dlouhých blond vlasů a na malou chvilku jsem zapřemýšlel, jak dlouho jsem toužil po tom, se jimi prodírat, když mi to bude dělat ústy. Trochu jsem zatáhl, aby přestal. Zvedl ke mně tázavý pohled.
   "Chci být tvůj," zachraptěl jsem a on to pochopil. Spatřil jsem na něm, že chvíli zvažuje, zda to udělat, než se ke mně nahnul a políbil mě.  Pronikl do mých úst jazykem a já si to plně užíval. Oplácel jsem mu se stejnou vášní a chtíčem a toužil jsem zůstat takto navěky, když mě probral prst u mého otvoru.
THOR:
   Chtěl jsem, aby si tuto chvíli pamatoval navždy a já také. Bylo to naše společné poprvé a v tu chvíli jsem netušil, co s námi bude dál a jaký bude náš vztah poté, proto jsem se opravdu snažil.
   Jedním prstem jsem do něj pronikl a uvnitř s ním zahýbal. Loki se prohnul v zádech a hlasitě zavzdychal. Líbilo se mu to a tak jsem pokračoval. Přidal jsem druhý a když ho přijal, důrazně jsem nimi pohyboval.
  "U- už, prosím, Thore," zakňučel a tak jsem prsty opustil jeho tělo a zalehl ho. Cítil jsem, jak se nadzvednul a rozkrokem se otřel o ten můj. Oba jsme vzrušeně zavzdychali. Strhl jsem ze sebe kalhoty. Obmotal mi ruce kolem krku a stáhl si mne k polibku. U toho jsem vzal do dlaně svůj úd, nasměroval ho na patřičné místo a pomalu do něj vnikal.
   Uvnitř byl úzký a horký. Jeho ostré nehty se mi zarývaly do zad, teplým dechem mě dráždil na krku a tiše skučel. Když jsem v něm byl celý, nepatrně jsem se pohnul, což on doprovázel dalším stenem.
   "V pořádku, Loki?" toužil jsem vědět, nechtěl jsem mu ublížit. Tvář mu ozdobil ten typický úšklebek a oči se mu živočišně zablýskly.
   "Chci, aby jsi mi to udělat tvrdě, Thore."
   "Ale..."
   "Prosím," zavrněl a skousl mi ušní lalůček. Poslechl jsem ho a začal přirážet daleko silněji. Vyžadoval to a já mu chtěl vyhovět. Sjel jsem jednou rukou k jeho rozkroku a v rytmu přírazů ho uspokojoval. Kroutil se, vzdychal, vrněl, kňučel a všemožně mi ukazoval, jak moc si to užívá. Cítil jsem, jak mi vyvrcholil do dlaně za hlasitého stenu a já po chvíli následoval, když stáhl svaly.
   Položil jsem se vedle něj a vydýchával se.
LOKI:
   Dostal jsem konečně to, co jsem chtěl a po čem jsem tak moc toužil a bláhově si myslel, že mi to bude stačit, že to, co mě spalovalo, byl jen chtíč z osamělosti. V ten okamžik jsem ale poznal, že mé city k němu jsou opravdové a nefalšované. Zatraceně!
   Veškeré mé ego se vytratilo a já se k němu podřazeně přitulil, svou hlavu položil na jeho hruď, abych mohl cítil stále zrychlený tlukot jeho srdce. Netrvalo dlouho a oba jsme usnuli.
...
   Probudil mě otravný zvuk vycházející odněkud z podlahy trochu dál od mé lože... od naší lože. Svalnaté tělo, které bylo omotané kolem mě, sebou cuklo a vzdálilo se. Thor seskočil dolů a chvíli něco hledal. Pozoroval jsem u toho jeho zadek, nádherně se předkláněl, nejspíš nevědomky, než se narovnal a přiložil si midgardský vynález k uchu.
   "Anthony...? Je brzy, co potřebuješ? Jistě, přijdu, vyčkejte na mne," řekl s menšími pauzami, když zřejmě mluvil muž na druhém konci linky. Poté se natočil opět ke mně.
   "Budu muset jít, Loki, je mi to líto," pravil smutně. Žádný bratr? Výborně, snaží se. Ovšem své zklamání z jeho brzkého odchodu jsem neskrýval a místo, abych se naň déle díval, věnoval jsem svou pozornost zmačkanému prostěradlu.
   "Vrátím se ti," uslyšel jsem najednou až moc blízko. Ucítil jsem polibek ve vlasech, následně na čele, nose a poté na rtech. "Něco jsem ti slíbil a jestli o to opravdu stojíš, tak to dodržím."
   "Jestli ti nevadí zdržovat se s někým, jako jsem já... Aby to nepošramotilo tvou hrdinskou pověst, Thore. Přeci jenom jsem zločinec, vrah, pohřešovaný, uprchl-". "Umlčel mě svými ústy, což jsem bral jako odpověď, jakou jsem chtěl slyšet. Líbal mě dlouho, toužil jsem ho stáhnout znovu na sebe, začal jsem se pokládat... Když nás zase vyrušila ta hloupá melodie. Nahodil omluvný výraz a i když jsem moc chtěl, nedokázal jsem se naň zlobit.
   A pak mi odešel.
   V kuchyni jsem na stole našel balíček s asgardským ovocem, to mě potěšilo a uklidnilo. Odklidil jsem nepořádek ze včerejšího dne, znovu zapadl do postele, ze které jsem ještě cítil Thorovu vůni a byl jsem spokojený. Vše bylo perfektní.
   Otázkou bylo, na jak dlouho.

5 komentářů:

  1. Awww *rozplývá se*
    Pokračovalo to líp než jsem doufala :33 Doufala jsem že by tam mohl být nějaký polibek, ale sex? To mě nenapadlo. Jsem potěšena. :3
    Díky ti, díky za krásný díl ^^

    OdpovědětVymazat
  2. No... Když Lokimu se chtělo..:D Každopádně děkuji za pochvalu. :)
    Maya

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý díl lokiho mi bylo že začátku lito. Ale pak už to bylo uzasni
    Děkuji za další díl

    OdpovědětVymazat
  4. Karin Tak to bylo parádní doufám že to vydrží.

    OdpovědětVymazat