pátek 29. ledna 2016

Lekce

Ahoj. :)
Mám rozepsanou 3. část WinterFrost a poslední díl Okouzlení, ale nějak mi začalo chybět Thorki. Takže tady je úchylná jednorázovka na tenhle pár, kde jsem se rozhodla vyměnit bratrům jejich role, myslím, že by to mohlo být zajímavé... Loki je "on the top" i když je mi za to Thora trochu líto... :D 
15+

Maya



   Thor zívl, konečně se došoural do svých komnat a zavřel za sebou dveře. Trochu sebou cukl, když ve světle lampičky na nočním stolku spatřil Lokiho sedícího na posteli. Viděl, jak ho ty pichlavé smaragdové oči propichují a usmál se. Posadil se k němu a sklonil se pro polibek, ale černovlásek ho prstem, který položil na jeho rty, odstrčil.
   "Jak si to představuješ, že na celý týden zmizíš a ani mi nedáš vědět, že odjíždíš?" zavrčel na něj místo pozdravu a Thor posmutněl.
   "Ale, lásko, já musel odjet, jelikož jsem musel s otcem a-"
   "To mě ani v nejmenším nezajímá," skočil mu bůh neplechy do řeči. "Jednoduše jsi se neměl k tomu mi to říct včas a prostě jsi se ráno sbalil a odešel pryč bez toho, aby ses zajímal, co si asi já mám myslet, když se vzbudím a vedle mě nikdo není," pokračoval nasupeně a vražedný výraz ho stále neopouštěl. "A ještě k tomu vím, že s vámi jela i Sif. Ona jela a já ne!"
   "Loki... Je mi to líto. Nemohl jsem tě vzíti s sebou a Sif... Otec tvrdil, že bude milé ji mít po boku, když je mi blízká a navíc statná válečnice," vysvětloval Thor. Neměl žádnou výmluvu, proč mu to neřekl. Když mu večer Odin oznámil, že spolu pojedou kvůli mírovým smlouvám do vedlejšího království hned následující den ráno, neměl to srdce Lokimu oznámit, že ho tu opět nechá tak dlouho samotného. Hlavně proto, že věděl, že by se jeho nevlastní bratr urazil a odmítal by s ním sdílet lože.
   Mladší naštvaně odvrátil pohled a zkřížil ruce na prsou. Hromovládce ho jemně pohladil po ramenu. Nechal se. Potom se k němu více přisunul a políbil ho na tvář. Loki se stále nebránil a tak pokračoval, pomalinku a něžně slíbával jeho obličej. 
   "Jsi idiot, víš to?" zamumlal Loki nakonec, otočil se k němu a polibky mu oplácel. 
   "Ale tvůj idiot," zasmál se blonďák a hladil ho po bocích. Přesunul se rty na jeho krk a jemně ho olizoval, kousal a dráždil. Věděl, že to miluje, věděl, co má jeho milovaný malý bratříček rád.
   "Co s tím nadělám?" zašeptal nižší a neslyšně vzdychl. Sám ho kousl do ucha a, když přestal být Thor pozorný, položil ho na záda. Seděl na něm, kouzlem je zbavil oblečení a přejížděl dlaní přes jeho  břišní svaly. Bůh hromu ho ohromeně pozoroval, stále ho držíc za pas, a obdivoval, jak nádherně vypadá, když na něj seshora shlíží zastřeným pohledem, havraní vlasy trochu rozcuchané a rudé rty pootevřené.
   Loki se předklonil a začal obdarovávat jeho trup drobnými polibky, přičemž se posouval stále níž k jeho klínu. Starší muž ho hladil po zádech, zavřel oči a mírně zalapal po dechu, když ucítil na svém penisu horký dech těsně předtím, než ho černovlásek pojal do úst. 
   Laufeson věděl, jak přesně to udělat, aby pro něj Thor učinil vše, co chtěl. Uměl zařídit, aby pro něj dělal, co mu na očích vidí, jelikož věděl, že ho hromovládce ze srdce miluje. Sám k němu choval také  city, jistě stejné jako on k němu, ale nedokázal odpouštět tak snadno jako jeho bratr. 
   Pokračoval v pravidelném tempu, pohyboval hlavou nahoru a dolů, občas se vrátil jen k jeho špičce nebo varlatům, aby tak donutil blonďáka hlasitě vzdychat a prosit o víc. Pomalu sjel jazykem po celé jeho délce níž, než se dopracoval k jeho otvoru. Chvíli ho dráždil dole, až vyšší bůh ucítil prst dobývající se do jeho těla.
   "L- Loki, co to děláš?" zeptal se a podíval se na lstivého boha, který měl hlavu stále mezi jeho nohama. Ucítil silnější tlak, když zelenoočko přidal další prst a oběma s nimi začal pohybovat. Odinson zaúpěl.
   "Dávám si lekci, bratříčku," odpověděl Loki pobaveně a pokračoval v drsnějším tempu. 
   "Loki, prosím, přestaň," zakňučel Thor a chtěl ho za vlasy zatáhnout zpět, ale ve vteřině byl pouty připoután k pelesti. Laufeyson se přiblížil obličejem až k tomu jeho a olízl mu rty. "Je mi to líto, Loki, avšak- ah," pokusil se Avenger dál protestoval, ale on se zatím neměl k tomu přestat. Počet prstů se zvýšil na tři, hromovládce zatínal zuby z neznámého a nepříjemného pocitu a černovlásek při jeho přípravě líbal jeho čelist a krk.
   "Neboj se, Thore, bude se ti to líbit," oznámil mu a vrátil se zpátky. Vydělal z něj prsty a rukama mu roztáhl nohy víc od sebe. Majitel mjollniru jen něco nesrozumitelného zavrčel v odpověď. Bůh klamu vzal do dlaně svůj tepající úd, než do něj začal vstupovat. Ani se nesnažil být moc jemný, prudce přirazil a ocitl se v něm za Thorova bolestivého výkřiku.
   Nečekal, až si zvykne a okamžitě přirážel ne moc jemným tempem a bohu hromu stekly z očí slzy bolestí. Jeho zadek byl tak trochu panic, nikdy se nenechal zbavit své nadvlády, nikdy ho nenapadlo  vyměnit si role.
   "Užíváš si trest, můj milovaný bratříčku?" zavrněl Loki a pokračoval ve svém počínání. "Budeš příště hodný?"
   "Loki... P- prosím, t- to bolí," zachrčel, ale to černovláska nezajímalo. S hlasitým vzdechem vyvrcholil do jeho těla a zhroutil se do peřin vedle něj. Thorova pouta povolila a on si jen nevědomky promnul zápěstí.
   "Loki..." zašeptal a jmenovaný se k němu natočil. Ústa měl pevně sevřená v tenkou linku a oči se mu leskly, měly rudý odstín. Jeho kůže na sobě nesla modrou chladnou vrstvu s ornamenty.
   "Ano, Thore?"
   "Mrzí mě to," špitl a objal ho. Trochu se mu třásly ruce. Pohladil ho po tváři a musel se usmát. "Ty jsi moje malé modré zvířátko," pronesl a to vyvolalo úsměv i u něj. "Příště ale... já ne..."
   "Nelíbila se ti snad má péče o tebe?" ušklíbl se Loki a zahleděl se do oceánově modrých očí.
   "Jen bych to nechal tak, jak to bývá vždy," řekl blonďák a mladší bůh se zasmál, ale přikývl. 
   "Zatím mi v loži stačíš, můžeme se dohodnout," odpověděl mu a políbil ho. Už tak příšerně nestudil, chytal svůj normální bledý odstín. Sjel pohledem k jeho rozkroku, kde se pořád tyčila hromovládcova erekce, která se dožadovala pozornosti. 
   Loki se znovu usmál, ještě jednou Thora políbil, poté se posadil, ale jen na chvíli, aby si mohl z části lehnout na břicho a vystrčit na bratra své svůdné pozadí. Odinsonovým tělem projelo vzrušení. Okamžitě byl u něj a začal s jeho přípravou, aby konečně mohl ukojit svou touhu v jeho horkém nitru.
   Netrvalo to dlouho a jeho milenec byl připraven, spokojeně vrněl a vzdychal do polštářů. Thor se položil na něj a za pomalých přírazů ho líbal na krku, čechral mu zpocené havraní vlasy a šeptal mu do ucha, jak ho miluje, jak ho nikomu nedá, jak se s ním bude milovat každou volnou chvíli svého života, jak se ho bude navěky dotýkat tak, aby mu způsoboval rozkoš a jak oba navzájem patří jen a jen sobě.
   Schválně prodlužoval jejich spojení a nutil ho tak kňučet slastí a prosit o víc. Když už to ale sám nemohl vydržet, nechal ho znovu vyvrcholit prvního, než sám dosáhl úlevy a mohli se k sobě znovu přitulit.
   Oba byli příjemně unavení, ale ještě se jim spát nechtělo. Thor se musel usmát, když si uvědomil, jak unavený byl, než Lokiho ten večer uviděl. A teď ho ani nenapadlo zavřít oči.
   "Pamatuješ na naši chatu to léto, kdy jsme Odinovi řekli, že jdeme tábořit s tvými přáteli a místo toho jsme se před nimi zavřeli tam?" zeptal se po nějaké době nižší, když se stačili vydýchat. Bůh hromu mu přitom prsty pročesával černé vlasy.
   "Oh, jistě," usmál se Thor. "Byly to čtyři dny... že?"
   "Pět dní. Nemohl jsem se potom před ostatními ani posadit," dodal Loki a přitiskl se více k němu. Odinson se uchechtl, díky čemuž mu poskakovala hruď a jeho bratr se zavrtěl. 
   "A taky jsme tam rozvrzali postel... a udělali díru do zdi," vzpomínal dál bůh blesků.
   "Ano, to dost bolelo," potvrdil mu rozený Jótun.
   Bývalo to úžasné. Loki se naučil jednoduchému kouzlu, kdy zařídil, aby se ani jeden z nich nikdy neunavil, takže vydrželi v posteli celých 5 dní a nocí, přičemž stávali pouze na jídlo, záchod a občas se běželi umýt do nedaleké řeky, kde měli svůj oblíbený placatý kámen, na kterém se rádi vyhřívali. 
   "Nechceš se tam ještě podívat?" ozvalo se s očekáváním od boha neplechy.
   "S tebou? Kamkoliv."
   "Jen abys nelitoval, bratříčku..."
   


7 komentářů:

  1. Thorki... Hmm, to já moc ráda :D Děkuji za pěknou povídku, popravdě řečeno jsem se docela bavila :D

    Archea Majuar

    OdpovědětVymazat
  2. Oi oi oi! :3 Top!Loki, bože... to je něco tak skvělýho! :3
    Hrozně se mi líbí jak na konci mluvěj o tý chatě a přijde mi hrozně roztomilá ta představa Lokiho, který si nemůže sednout :D Na další díly Pouta i Okouzlení se hrozně těším :33 (...což neznamená, že když napíšeš nějakou další jednodílovku, nebudu skákat radostí ještě půl dne :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Thorki nikdy nebude můj favorit, ale i tak povídka byla povedená a Loki je prostě no, jako vždy pán situace:-) Holt v tomhle páru má vždycky na vrch on a tady to platí doslova:-) Díky za povídku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že Thorki většina lidí moc nemusí a tak... :D Ale moc díky za chválu, jsem ráda, že se líbilo. :)
      Maya

      Vymazat
  4. Ahoj pěkný den.
    Jsem tu, abych vám pomohl vyřešit vaše duchovní a fyzické problémy pomocí předků, které jsem zdědil po dědečkovi. Pomůžu vám sjednotit se se svými bývalými, obnovit vaše manželské problémy, léčit HIV (aids) a jakékoli nemoci. Můj e-mail můžete dnes kontaktovat na adrese: okosunhomeofsolution@gmail.com, aby vám pomohl přinést zpět vaši ztracenou lásku a také seslat následující kouzlo jako rozvodové kouzlo, kouzlo manželství, vazebné kouzlo, zastavit podvádění kouzla, ochranné kouzlo, pomstu a kouzlo smrti.

    OdpovědětVymazat