neděle 26. června 2016

I Love You, Dads - 2. kapitola - Dopis

První kapitolu jsem přidala na Wattpad už asi před týdnem, tak vám sem šoupnu rovnou i tu druhou ;)
Ann

I Love You, Dads
2. kapitola - Dopis

,,Krissy pojď, večeře je na stole!" křikl Tony, mezitím co krájel lasagne a dával je na talíře. Nic. Jindy Krissy stačilo říct jen ,lasa-' a už stála nastartovaná v kuchyni s vidličkou a talířem v ruce. Milovala je. Ale dneska nic. ,,Asi je vážně hodně přešlá z toho dneška," poznamenal Steve. ,,Nejspíš. Kris!" Ani teď nepřišla. ,,Radši se za ní půjdu podívat."
O patnáct vteřin později se vřítil do kuchyně s papírem v ruce. ,,Steve!" vrazil mu ho do ruky. ,,Co tam je?!" ,,Nevím, nečet' jsem to, ale v Krissyině pokoji je okno dokořán!"
Kapitán narovnal papír a četl:
,Milí tatínkové, mo mě to mrzí, ale udělat jsem to musela. Nikdo mě neunesl, odešla jsem sama, nehledejte mě. Ale chci vám něco říct. Zaprvé, doufám, že si po tom dnešním rozhovoru nemyslíte, že jsem to udělala proto, ,že je mi z vás špatně' nebo něco takového, to vůbec ne! Mám z vašeho vztahu radost a jsem moc ráda, že jste spolu. Zadruhé, proč jsem to udělala: říká se, že každý vztah má nějaký problém. Ve vašem případě jsem tím problémem já. Nebýt mě, nikdy byste se spolu nehádali, nebyli naštvaní nebo smutní. Je mi to moc líto, moc mě to mrzí. Omlouvám se vám za to, promiňte. Ať už to teď tedy bude jakkoliv, 1,nehledejte mě (opakuji), 2,buďte šťastní - oba na to máte právo i čas a zasloužíte si to. Prosím, občas si na mě vzpomeňte, spíš v tom dobrém než v tom špatném, i když je toho podstatně míň. Miluju vás a vždycky budu.
                                           S láskou a sbohem,
                                                              Krissy                 ,"
dočetl a do očí se mu nahrnuly slzy, stejně jako Starkovi. ,,Tony, uvědomuješ si, že odešla kvůli nám?!" ,,Jo," vydechl. ,,Ježišikriste, musíme ji okamžitě najít, hned!" vyhrkl pár sekund poté. ,,JARVISi, dělej, oblek, zkus najít Krissyinu polohu, Steve, ty se teď na kostým vykašli, vem' si jen štít!" ,,Neříkej!" odsekl Rogers. Na Tonyho se připnul Iron Suit, vzal Stevea kolem pasu a vzlétli. ,,Jarve, nic?!" ,,Zatím ne, pane." ,,Kurva!" ,,Tony!" ,,Promiň. Kde může být?! Kam by šla?!" ,,Sakra Tony, já nevím!"
Oba začínali panikařit. Báli se o ni. Ne, oni šíleli strachy.
,,Pane, něco mám," ozval se JARVIS. ,,Dělej, honem!" ,,Je asi 35 kilometrů jižně odsud na střeše vyšší budovy. Zaznamenávám vysoké hodnoty jejího krevního tlaku a pulsu." ,,Ty myslíš, že?!" ,,Ano, pane, mám podezření, že slečna Krissy s někým bojuje."

Tony dal trysky na plný výkon. Ani ne za minutu dorazili k určenému místu a uviděli...co už nikdy vidět nechtěli. 

Žádné komentáře:

Okomentovat