sobota 10. prosince 2016

Avengers zpívánky

Bistro asijský /cover na Bedna od whiskey/


Tenhle nápad mám v hlavě už hezkou chvilku: Co udělat Avengers covery na některé notoricky známé táborovky, který zná prakticky každej? 
Takžééé - Vyhoďte staré zpěvníky, tady jsou nové a VYLEPŠENÉ superhrdinské songy!
*Niké*
-------------------------------------------
Karaoke


Loki:

Dneska už mi fóry ňák nejdou přes pysky,
stojím pevně svázanej v bistru asijským
stojím pevně svázanej, Thor je teda šmejd,
že mě s tou svou partičkou nenechají bejt!

ref.:
To bylo jen jako, já vás nechtěl vykuchat!
Vždyť já jsem Coulsona, pako, měl v hloubi duše rád!
Já o Clinta se staral, jak o brášku vlastního,
Hulka jsem trošku káral, jako svého bližního.

(šeptem pro sebe:)

Mít tak všechny šmejdy pod zemí zarytý,
ovládl bych Mitgard a s ním všecky prevíty
co mě kdysi srali a serou mě i teďka,
já bych s těma "hrdinama" zatočil hnedka!

ref.:
To bylo jen jako, já vás nechtěl vykuchat!
Vždyť s capem jsem chtěl jen nevinně tancovat!
To, že se do mě pustil, za to fakt nemůžu,
ten jeho blbej štít mi dnes nahání hrůzu!

Thor:
Kbyby jsi se, bratře, jen pořád nechtěl rvát,
nemusels být námi dnes tak potupně jat!
Nemusel jsi, Loki, tak bažit po moci
Ne všichni tady chcou být tvoji poskoci!

Loki:
ref.:
To bylo jen jako, já vás nechtěl vykuchat!
Ironmana mám rád, je to můj kamarád!
Black Widow je taky docela v pohodě...
Vždyť vás všecky miluju, tak dojdem k dohodě?!

Až mě zase zavřete, jak se to dělává...
Doufám, že má cela zas nebude smradlavá,
Doufám, že se tam něčím dlouho zabavím
a až zase vylezu, VŠECHNY VÁS ODPRAVÍM!

(Ten trapný pocit, když si uvědomíte, že Loki v tom bistru ve filmu nebyl... Ale co už!
 Tohle je fikce, baby!)

1 komentář:

  1. Proč! Proč jsem na tohle narazila až teď, do řiti se mnou :D Drahá Niké, ne každý mě dovede donutit zpívat táborskou odrhovačku, ale jo, zpívala jsem. Jako ptáček :D

    Spešl kudos za první Lokiho sloku, a za Thorovu. Bože, miluju je. :D

    To bylo jen jakooo, já vás nechtěl vykucháááát ♪ ♪ ♪

    OdpovědětVymazat