neděle 4. září 2016

Rap battle! - Bitva třetí

Hulk vs. Ironman

Tak jo... další básnička.
Momentálně nepíšu vůbec nic neveršovanýho, páč mi inspirace nějak zahálí a...
 tohle je fajn odreagovačka - žádný děj, ani zápletky.
Doufám, že tím nijak zvlášť netrpíte a do doby,
 než se k nějakým příběhovkám (ehmChrisTheSlasher) vrátím si můžete počíst aspoň toto :-D
*Niké*
---------------------------------------

*Kužely světla prolétnou celým klubem, ustálí se na pódiu. Začíná hrát hudba.*

Namakanej rozhodčí:
Zdravím boys, už se šušká všude,
že dneska bitva vědců bude!

*Na scénu vchází slavný raper Tony Stark AKA Ironman a následuje jej neméně proslulý raper Bruce Banner AKA Hulk*

Tony:
Přesně tak! Ke svojí radosti,
vyzývám doktora blbosti!

Vyfoťte ho, dokud je celej,
za chvíli ho totiž můj rap skvělej

položí stopro na kolena,
nehraju si na džentlmena!

Steva jsem tu taky pokořil
můj potlesk div stěny nezbořil!

Bruce:
Přestaň už plácat prázdnou slámu,
kdybys jen viděl tvojí mámu...

Ohromě se za tě styděla,
když tě zvracet sračky viděla!

Nebo jsi zpíval? To už nevím!
Ty jsi král rapu? Tak to změním!

Tvoje chytrost jsou pouze prachy,
pod koberec zametáš strachy

co se v tobě hromadí pořád,
nakope ti každičkej zlořád!

Tony:
Ty, že bys mě sesadil z trůnu?
Když se naštveš, tak vážíš tunu,

To ale není úspěch jistý,
když rapuje Hulk... je to klystýr.

Tohle není o svalech, kámo
a pokud je mi dobře známo

ty nemáš fantazii na rýmy,
myslíš jen na ňáký enzymy,

rovnice, emulze a plyny,
svět hudby je však zcela jiný!

*Bruce se třese vztekem, začne povážlivě zelenat a...*

Hulk:
Hulk se zlobit! Hulk všechno zničit!

Tony:
Běž se radši ven okysličit.

Hulk:
Hulk rapovat skvěle, ty špíno,
ostatní padat, jak domino

z toho, jak být úžasný, skvělý...

Tony:
Možná v cirkusu by tě chtěli!

Hulk:
Hulka nebavit hra se slovy,
chtít rozdrtit kosti Tondovi!

Tony:
Neříkej mi Tondo-ÓÓÓÓ

*Bruce Banner AKA Hulk popadne svého soka za nohy, ozkouší jeho pružnost a pak ho rozverně mrskne do davu diváků, jako by to byl jen nějaký klacek, co sebral v lese*

Namakanej rozhodčí:
Tony neměl srát tygra v kleci,
budeme ho muset odvléci.

Sanitka už čeká za rohem
prozatím musím říci sbohem.

Žádné komentáře:

Okomentovat